VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Die van Depo zijn ook goed. Ik had ze op de 850.

Sem

Marcel, Wil je nou eens ophouden met die foto! Ik kan het helaas nog niet verwerken...    :( :'(  Echt.. ik vind dit echt zoooooo een mooie auto....    

;)

elianmars

Citaat van: Sem op 17-05-2011 18:47:37
Marcel, Wil je nou eens ophouden met die foto! Ik kan het helaas nog niet verwerken...    :( :'(  Echt.. ik vind dit echt zoooooo een mooie auto....    

;)

Ik heb er nog veel meer, hoor  ;D

Sem

Citaat van: elianmars op 17-05-2011 18:48:50
Marcel, Wil je nou eens ophouden met die foto! Ik kan het helaas nog niet verwerken...    :( :'(  Echt.. ik vind dit echt zoooooo een mooie auto....   

;)

Ik heb er nog veel meer, hoor  ;D
Pfff... doe me een lol...  Echt.. dit is "de" perfecte 850! Precies zo wil ik m hebben.... 

p.s. ik heb ook Depo's in m'n S70 en dat gaat al meer dan 4 jaar goed! Met de juiste lampen heb je gewoon heel mooi licht. Niets mis mee. Als denk ik dat een X70 iets meer licht heeft dan een 850...

Vulk

Dat moet ik dus maar eens bekijken. Misschien kan de V70 technologie met een 850 look ofzo...

Ludo

Citaat van: Vulk op 17-05-2011 18:29:34
Ondertussen kijk ik even naar alternatieven. Origineel, immitatie (Depo?), ....
Ik wil wel dat het er origineel blijft uit zien dus geen engel eyes en consoorten. Wat meer licht is natHuurlijk mooi meegenomen...

Met nieuwe heb je zowiezo veel meer licht.
En origineel is ook niet zó duur.

Vulk

We bekijken het de komende periode wel even. :)

Sem

Momenteel zijn de Depo X70 koplampen bij onze plaatselijke Brezan bijna gratis....  Je moet alleen de stelmotor overzetten. Voor een 850 zullen ze vast niet duurder zijn. (minder goedkoop...)

elmarconi

Citaat van: Sem op 17-05-2011 19:01:14
Momenteel zijn de Depo X70 koplampen bij onze plaatselijke Brezan bijna gratis....  Je moet alleen de stelmotor overzetten. Voor een 850 zullen ze vast niet duurder zijn. (minder goedkoop...)

Wat bedoel je met bijna gratis?
--
Autogas Inside . . .

Vulk

)()()sT

;)

Zal ik je er eens vanaf helpen?? Dan maak ik wel een foto van 'm nu  :evil: ;D

thuur

Vwb het licht: neem Osram nightbreaker of Philips Nightvision. Kost je misschien 40 euro voor een setje, maar daar komt echt flink wat licht vanaf.

Gr ;)

Vulk

Die heb ik nog gehad, maar ik moet toegeven dat ik weinig verschil merkte... :)

Sem

Citaat van: elmarconi op 17-05-2011 19:05:57
Citaat van: Sem op 17-05-2011 19:01:14
Momenteel zijn de Depo X70 koplampen bij onze plaatselijke Brezan bijna gratis....  Je moet alleen de stelmotor overzetten. Voor een 850 zullen ze vast niet duurder zijn. (minder goedkoop...)

Wat bedoel je met bijna gratis?
Iets meer dan €65,- p.st. incl.BTW.... (misschien iets meer voor "niet" vaste klanten...)

Emiel

Citaat van: )()()sT op 17-05-2011 19:38:34

;)

Zal ik je er eens vanaf helpen?? Dan maak ik wel een foto van 'm nu  :evil: ;D

Van een afstandje en een heel kleine foto lijkt het nog wat. :evil: