VVV

Gestart door Vulk, 04-06-2008 08:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Citaat van: mikep op 31-10-2012 20:12:18
mooi tooltje,die ga ik ook even maken. Ik heb dezelfde auto incl het kraakje in het koppelingspedaal.

gr

Heerlijk. :)

Vulk

Nog even de poort schuren en schilderen + het raam schilderen en klaar.  :eusa_dance:

thuur

"Even schuren"... Heb je een manier gevonden om tussen de spijlen te schuren?

Gr :eusa_think:

mikep

ik heb net je blog gelezen, ongeveer alles wat je hebt moeten vervangen heb ik ook moeten doen. Misschien ga ik de  hoofdkoppelingscylinder nog vervangen. Het youtube filmpje heb ik net gezien, echt precies hetzelfde geluid.

gr

Vulk

Citaat van: thuur op 01-11-2012 10:27:29
"Even schuren"... Heb je een manier gevonden om tussen de spijlen te schuren?

Gr :eusa_think:

Zoals je vorige week al zei. Staalborstel op de boormachine. Heb een dikke en een dunne gekocht. Gaat best vlot.

Vulk

Citaat van: mikep op 01-11-2012 10:51:06
ik heb net je blog gelezen, ongeveer alles wat je hebt moeten vervangen heb ik ook moeten doen. Misschien ga ik de  hoofdkoppelingscylinder nog vervangen. Het youtube filmpje heb ik net gezien, echt precies hetzelfde geluid.

gr

Veel succes. De beste tip is en blijft diegene die velen me al gegeven hebben: doorrijden en radio iets harder zetten. :-)

mikep

(Veel succes. De beste tip is en blijft diegene die velen me al gegeven hebben: doorrijden en radio iets harder zetten.)

Hier ben ik jammer genoeg te eigenwijs voor, dit is het enige wat er nog is met de auto. Als ik het heb gevonden laat ik het wel even weten.

gr

)()()sT

Heeee Thomas, je hebt de tip aangenomen! :D
Ik heb dus vorig jaar een handbak-conversie gedaan en alle onderdelen nieuw gemonteerd. Ook mijn V70 heeft dus een krakend pedaal. Ik kan er niet wakker van liggen ;D

GeertG

Citaat van: )()()sT op 02-11-2012 09:16:18
Heeee Thomas, je hebt de tip aangenomen! :D
Ik heb dus vorig jaar een handbak-conversie gedaan en alle onderdelen nieuw gemonteerd. Ook mijn V70 heeft dus een krakend pedaal. Ik kan er niet wakker van liggen ;D

Zullen we ruilen?
Bij mij rammelt vanalles behalve het pedaal  ;D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Miel850

Wanneer ik geen rammels meer in de auto heb is er vast vanalles mis  ;D
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Remko

Ja zonder rammel is onze Volvo gammel :eusa_whistle:

Piere

Citaat van: Miel850 op 02-11-2012 09:30:05
Wanneer ik geen rammels meer in de auto heb is er vast vanalles mis  ;D

Dat heb ik nu ook, alles is stil en ik begin mij dingen in te beelden... Onderstuur enzo :eusa_shifty:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

)()()sT

Vulk

Haha, heb'r vorige week net één gescoord, welliswaar niet in kleur maar goed.
Zou sowieso spuiten worden voor mij. :)

Vulk

Gisteren ben ik nog even bij Thuur geweest. Ik had niet zoveel gepland, aangezien ik tegenwoordig moet gaan zoeken wat ik nog aan de auto wil doen.

Even een deurpaneel vervangen die bij mij voor een rammel zorgde. In het oude zat een deukje/vouw rond de speaker.
Terug een originele bovenste motorsteun er in gedrukt en preventief relais 103 vervangen. ;D

Verder start de 850 na een tijd staat wat moeilijker. Eerst dachten we aan de benzinedrukregelaar, maar na wat meten bleek de accu niet helemaal gezond meer te zijn. Tijd om er een andere in te zetten dus.

Foto's heb ik niet, batterij van camera was leeg, maar ik schiets straks nog even een foto van mijn kofferbakinhoud. :eusa_dance:

edit: Nota voor mezelf: ik heb een TRW stuurhuis.