Denkweb stopt met roken

Gestart door denkweb, 06-06-2008 12:18:08

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Met pijn in het hart ga ik mijn dieseltje achterlaten bij een garagebedrijf.
Ik heb er een andere Volvo weer gekocht, vanwege mijn nieuwe woonplaats een benzine uitvoering.
Ook voor de vrouw is er een ander autootje (VW Polo) bijgezocht.

Helaas is het voor mij niet op te brengen om er een 850 bij naast te houden 'voor de hobby', al heb ik lang met de gedachte gespeeld dat te gaan doen. Daar ik toch geen tijd heb om er dan vervolgens naar om te kijken zou dit echter toch niet handig zijn...

Uiteindelijk heb ik dan toch een acceptabele inruilprijs op de auto gekregen en de grote stap gezet, al zal het wel even duren voor ik ben gewend aan het nieuwe 'ros' en het ontbreken van de TDI roffel... én roetpluim!  ;D

Ik ga hem zo toch nog maar eventjes uitlaten...  ;)

M a r c

Wát voor Volvo heb je dan gekocht....  :eusa_eh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Scooby Doo

Zat me dit net ook af te vragen.

1 van de gevestigde waardes wat betreft gechipte KM-vreters gaat weg. :(

Puppy Power!!!

denkweb

Met 170pk, alle opties die de 850 origineel ook had en meer, 154.000km op de klok en schadevrij.

Turbo-Geek

Ik begrijp het wel hoor, de Diesel is steeds minder grappig qua prijs en nog een half jaar en je zit aan benzine prijzen.
De zuinigheid van zo'n 2.5 diesel is ook niet van dien aard dat je met de achterlijke WB heel veel gaat besparen tov benzine.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

denkweb

Het belangrijkste verschil is ook dat ik 34.000km per jaar minder verwacht te gaan rijden.
Daardoor ligt het omslagpunt voor mij ook net ietsje anders.

En bij benzine kun je altijd nog overwegen om later gas in te bouwen, al zie ik dat voorlopig nog even niet zitten.

BartusKN

Citaat van: denkweb op 06-06-2008 12:54:25
Het belangrijkste verschil is ook dat ik 34.000km per jaar minder verwacht te gaan rijden.
Daardoor ligt het omslagpunt voor mij ook net ietsje anders.

En bij benzine kun je altijd nog overwegen om later gas in te bouwen, al zie ik dat voorlopig nog even niet zitten.

later erin zetten ben ik zelf niet zo 'happig' op. maar klinkt als een leuke auto veel rijplezier ermee.

)()()sT

Een S80 rijdt vorstelijk (heb wel vaker met een 2.9 gereden).
Ik vind hem alleen van buiten wat minder, maar dat is dan weer persoonlijk :)

Veel plezier met je nieuwe auto, met welke stand gaat de diesel nu weg?

Blijf je wel nog bij de club eigenlijk?

:)

Walter

Hij zal wel moeten, wat moet de club zonder denkweb hahahaahaha geloof dat ik de gezelligheid nog het meeste zal missen.

Toch gefeli met de aanschaf!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

FGG

Een S80, toe maar! Da's nog even een klasse hoger. Het model vind ik persoonlijk niet zo, het nieuwe type wel, maar ja da's gewoon smaak. Het zal ongetwijfeld fantastisch rijden!

Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Citaat van: FGG op 06-06-2008 14:04:36
Een S80, toe maar! Da's nog even een klasse hoger. Het model vind ik persoonlijk niet zo

Ik kan me een foto van lang geleden herinneren, volgens mij had M a r c die gepost. Een S80 met ik geloof Titans. Die auto was ook mooi verlaagd en had mss nog wat modificaties. Dat ding heb ik nog altijd op mijn netvlies staan. Was een beetje bruut (in de zin van niet heel netjes), maar was qua looks ECHT een fraaie S80. Tenminste, dat vond ik...

Maarreuh.. gefeliciteerd hoor Daan. Het glas is half vol: je krijgt een mooie nieuwe auto!  :D
No shirt no shoes, no pinball

Bas850

Mooie wagen, heb ooit die van Buch gezien bij het bomencentrum die was ook wel bruut.

Bas

"to finish first, you first have to finish"

KMvrtr

Dat is bij een diesel inderdaad geen optie, nee.

;D

Hoe dan ook, gefeliciteerd met de je nieuwe Volvo.
Daar ga je heel veel plezier aan beleven.
Ik denk dat de weemoed naar je roetpluim-op-wielen wel te verdragen zal zijn...

Ludo

zo dan, de ouwe ketel moet plaats maken voor een nieuw schip.  ;D
waar blijven de overige foto's?.
alvast veel succes ermee.

Citaat van: BartusKN op 06-06-2008 13:02:30

later erin zetten ben ik zelf niet zo 'happig' op.

voor de +2000 motoren is dat zelfs beter als bij nieuw inbouwen.  ;)

mehn

Hoe langer je met LPG wacht hoe duurder je uit bent ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: