LPi systeem vervangen, ander systeem inbouwen of inruilen

Gestart door Volvo-850, 09-06-2008 16:22:04

Vorige topic - Volgende topic

Volvo-850

Citaat van: Marc O. op 09-06-2008 20:05:43
Citaat van: Volvo-850 op 09-06-2008 19:06:58
......over nieuwe Vialle tank hebben we het met de gasinbouwer ook gehad, dat kostte volgens hem tussen de 1000-1500 euro.

Beetje vreemd dat (nota bene) een gasinbouwer niet in staat is om een exactere prijs af te geven dan een prijsrange van 500 euro.

Maar goed. Heb je andere zaken al uitgesloten. Te denken valt aan bougies, bougiekabels, rotor, verdeler, gasklep reinigen etc. etc.? Op LPG luistert dat allemaal wat preciezer dan op benzine.

Ik acht de gasinbouwer zeker in staat om een exactere prijs af te geven, maar hij heeft ons eerst het advies gegeven om tweedehands te zoeken.  Over de optie nieuw hebben we het nauwelijks gehad (vooralsnog).
Op zich stel ik dat op prijs, hij had er ook meer geld aan kunnen verdienen door die optie niet voor te stellen ;-)

Zelf hebben we er de ballen verstand van, de gasinbouwer staat hier in de omgeving heel goed bekend en ik vertrouw op zijn oordeel. Als hij zegt dat de pomp kapot is, dat dat een bouwfout van Vialle is en dat hij daar niet bij kan, dan geloof ik hem.

Volvo-850

Citaat van: Ludo op 09-06-2008 21:12:26
Citaat van: Volvo-850 op 09-06-2008 18:45:45
@ Ludo, omgeving Heerenveen.

Met Vialle contact opnemen: wie heeft een telefoonnummer of een link van hun?

Vialle stuurt je van het kastje naar de muur.
m.a.w., je krijgt het advies om contact met je inbouwer op te nemen.  ;D
je mag altijd proberen: info@vialle.nl

Herenveen is een eind weg naar Limburg, maar het is ook weer geen wereldreis.
ik ken wel iemand die deze pompen reviseerd, voor een schappelijker bedrag als 500 of 1000 euro die hierboven genoemd worden.
als je interesse hebt, stuur me maar een pb.

Ja, ik heb interesse. Ik geloof dat ik je gepb't heb maar ik kan het niet terugvinden in mijn box....
Heb je niks gekregen, wil je mij dan een berichtje sturen? Bedankt.

Ludo

jawel is goedgegaan.
heb de pb ontvangen, en beantwoord.  ;)