Afstellen achterklep

Gestart door )()()sT, 11-06-2008 19:37:10

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

De titel zegt het al...

Is de achterklep van een estate af te stellen op hoogte?
De rechterkant raakt de bumper, dit kan natuurlijk komen doordat de bumper iets te hoog zit, maar volgens mij hangt de klep ook ietsje lager als ik op dakniveau kijk. De onderkant beschadigt hierdoor helaas.

FGG

Ik weet niet of 't terzake doet maar ik had dit ook met mijn Octavia Combi met uiteindelijk lakschade tot gevolg. Die deur hebben ze idd kunnen stellen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ludo

ik heb er geen ervaring mee, maar volgens Vadis kan het wel.

francois

achterklep moet iets lager liggen  ivm wind
hoe is de gap tussen links en rechts van het achterlicht     (even wijdig)
als ik de foto bekijk zie ik de  strip van de a- ruit goed uitkomen tussen links en rechts
van het a-licht
zelf denk ik dat je in de bumper moet zoeken

R o b

Terug gaan naar de verkoper?  ;D  :eusa_dance:

(Die mij gisteren ook goed geholpen heeft  :D)

)()()sT

Citaat van: francois op 11-06-2008 20:24:30
achterklep moet iets lager liggen  ivm wind
hoe is de gap tussen links en rechts van het achterlicht     (even wijdig)
als ik de foto bekijk zie ik de  strip van de a- ruit goed uitkomen tussen links en rechts
van het a-licht
zelf denk ik dat je in de bumper moet zoeken

Dat dacht ik inderdaad ook... maar als ik op het dakniveau kijk zie ik wel dat ie ietsje lager hangt.

Citaat van: FGG op 11-06-2008 20:05:14
Ik weet niet of 't terzake doet maar ik had dit ook met mijn Octavia Combi met uiteindelijk lakschade tot gevolg. Die deur hebben ze idd kunnen stellen.

Hier dus ook; onderrand achterklep is kaal en al wat roesterig aan het oppervlak.

Teddy81

De spoiler zit vast met 2 klemmen, heel deze eerst eraf.

Er zitten 2 zwarte afdekkappen aan de zijkanten van de achterklep, verwijder deze ook, zijn klemmetjes als het goed is.