Even opnieuw voorstellen, nu met foto's

Gestart door BMW02noord, 12-06-2008 16:36:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BMW02noord

Hoi,

Ik heb me al eerder voorgesteld maar toen nog zonder Volvo, ik ben dus Peter kom uit een dorp in de Provincie Groningen, ben getrouwd, heb een zoon van 11 maanden en 34 jaar jong!

Ik heb een tijdje gezocht naar een 850 of V70 Estate en ben er zels voor in Duitsland geweest. Tevens was ik een gegadigde van de mooie Volvo 855 van een forumlid hier maar die is helaas verkocht aan iemand anders.

Op een gegeven moment had ik er 1 gevonden maar moest wachten tot eind september op de inbouw van de G3 installatie dus ging het zoeken verder.

Bij toeval kwam ik terecht bij de Vries Volvo in Grootegast en daar stond een V70 al op G3 van 1998 met "slechts" 332000 km achter de kiezen. Ik heb er in gereden en alles volede goed aan dus na onderhandelen gekocht.

De eerste manco's steken inmiddels de kop op, de schakelaar van de gasinstallatie blijft op vol staan, een bromtoon bij optrekken naar links en rechts en een defecte airco maar dat was defect. Als je een auto zonder garantie koopt weet je dat dit kan gebeuren dus geen probleem.

Ik ben zelf een liefhebber van klassieke BMW's en heb er zelf 4, waaronder een 02 van 1974, een 320/6 van 1980, een 320i Cabrio van 1987 en een 733i van 1977.
De Volvo wordt door mij zakelijk voor de baas en prive gereden, ik heb hiervoor mijn BMW 318D touring van 2007 ingeleverd omdat ik simpelweg geen zijn meer had in de bijtelling...
Ik had zelf nog nooit in een "roffel"gereden maar weet nu waar het hier vaak overgaat, het lekkere geluid. Tevens verbaas ik me erover dat een auto met deze km stand nog zo degelijk en betrouwbaar aanvoelt. Een goede keuze gemaakt dus!

Ik zal hier regelmatig vertoeven met vragen en zal proberen bij te dragen aan oplossingen.
Hierbij enkele foto's van mijn "roffel"
Als jullie het willen zal ik ook nog wat foto's plaatsen van mijn BMW's maar weet natuurlijk niet of dat hier wel is toegestaan ;D

Groeten,
Peter.





M a r c

Nice.  Die Volvo's roffelen gewoon door  ;D

Oud-collega van me heeft een knalrode mooie originele BMW 2002, leuk ding.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ron 123gt

kom maar op met die foto's, altijd leuk.
Mooie V70 trouwens, juiste kleur en het juiste bouwjaar :D

FGG

Welkom op 't Forum, Peter.

Citaat van: BMW02noord op 12-06-2008 16:36:21
Als jullie het willen zal ik ook nog wat foto's plaatsen van mijn BMW's maar weet natuurlijk niet of dat hier wel is toegestaan ;D

Waar wacht je nog op? Die V70's kennen we ondertussen wel. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jorg Vseventy

Nette V70, veel plezier er mee!

Ja,ja,ja, wij willen boerenmestwagens zien!! (klinkt oneerbiedig, maar vooral een 2002 vind ik een mooie wagen en ik houd wel van die oudjes, heb zelf een Bertone x1/9)

)()()sT

Citaat van: BMW02noord op 12-06-2008 16:36:21
Tevens was ik een gegadigde van de mooie Volvo 855 van een forumlid hier maar die is helaas verkocht aan iemand anders.

Wie?  ;D

Welkom Peter, mooie auto ook, en toevallig dezelfde kleur als mijn nieuwe aanwinst, niet?

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar wat plaatjes van de Bmw's zeg :)

Veel roffelplezier!

BMW02noord

Hoi,

Bedankt voor de reacties dusver!
Hierbij wat fotootjes van mijn BMW's

De BMW 1602


By bmw02noord at 2008-06-12

De BMW 320/6


By bmw02noord at 2008-06-12

De 320i Cabrio


By bmw02noord at 2008-06-12

En de BMW 733i op LPG!


By bmw02noord at 2008-06-12

Groeten,
Peter.

)()()sT


Jorg Vseventy

Nice, Nice  :eusa_clap:!! Ja, van die LMV's konden ze bij BMW in de jaren 70 niet genoeg krijgen. maar ja, de rest van het wagenpark reed toen nog gewoon hoofdzakelijk op stalen wielen!

MJH

Welkom Peter.
De Grunnegers worden steeds talrijker :)

Voor BMW fotos hebben we een speciaal topic: klik  :)

Maarreh, mooie Beamers, dat wel.  :eusa_clap:

[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]