GRMPF!

Gestart door Laserblue, 12-06-2008 18:42:40

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Ik kreeg vandaag 40.56 liter voor € 19.96...

LPG...

in Belgie...

Maar € 1,709 voor een liter benzine is een grof schandaal!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Laserblue

Citaat van: Domaso op 12-06-2008 21:30:10
Ik kreeg vandaag 40.56 liter voor € 19.96...

LPG...

in Belgie...

Maar € 1,709 voor een liter benzine is een grof schandaal!

en dan is dit nog de goedkoopste pomp uit de wijde omgeving :'(
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ludo

niet zeuren jongens.
zo lang niemand er iets aan doet, gewoon aftikken...

:evil:

Vertigo

Citaat van: dennis-d op 12-06-2008 21:53:42
Idd ludo,  zolang niemand wat doet wordt het erg lastig....

Ik heb een idee, als we nou met z'n allen in de ochtendspits stil gaan staan op de snelwegen naar het westen en in de avond spits op de snelwegen vanuit het westen?  :eusa_whistle:

Misschien dat ze in Den Haag dan wakker worden ;D

Ik heb gister voor het eerst meer dan 20 euro moten betalen voor een volle tank lpg, belachelijk die prijzen tegenwoordig!

RRRRR_Ramon

Morgen maar weer tanken bij de Supertank, extra hoge kortingen tijdens de speeldagen van Oranje. Afgelopen maandag was een liter diesel 1,309. Scheelt toch weer een beetje  :-\  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

DirkT?

Dit weekend keurig €1,48 betaald voor '98 net over de grens in België en 500 meter verderop in NL kon je gelijk €1,61 afrekenen voor '95.

Maar goed.... de offerte van Mesman ligt op de mat en binnenkort komt er een mooie LPi installatie in de wagen.

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat de prijzen nog enorm gaan dalen....

Emhavee

Sinds eind vorig jaar bouw ik via m'n anwb lidmaatschap korting op. Dat is inmiddels bijna 2000ltr en levert me een korting (terugbetaling) van ± €115 op, één volle tank dus...

ik weet nog niet of ik hier blij mee ben :eusa_think:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

gerardgrobben

zolang niemand de Shell vertelt dat de olieprijs weliswaar verdubbeld is, maar de Dollarrijs gehalveerd is, en er dus in Euri exact hetzelfde voor de olie betaald moet worden....

Ik ben voor een Shell boycot. Gewoon allemaal wat anders gaan tanken. Dat had een jaar of wat geleden in duitsland ( BrentSpar-Greenpeace-affaitre ) ook best gevolgen.
tuba or not tuba, that's the question

gerardgrobben

tuba or not tuba, that's the question

FGG

Citaat van: gerardgrobben op 13-06-2008 09:37:09
Citaat van: FGG op 13-06-2008 09:33:33
Citaat van: elmarconi op 12-06-2008 21:20:42
Citaat van: FGG op 12-06-2008 20:40:53
http://www.fgg.nu/downloads/bon.gif

:eusa_whistle:

What's your point? Bankpas vandaag binnen;)

Nee, dat nog steeds niet.

wel leuk dat iedereen nu je bankrekeningnummer weet..

Want? Dan kunnen ze storten?

edit: aangepast...

Kingfisher

FGG

Citaat van: Kingfisher op 13-06-2008 11:38:44
caramac! Lekker!!!

Standaard als Ira tankt. Dan komen er ook 2 Caramacs mee.

Simplicity

Van de week kondigden ze de laatste prijssteiging van de benzine aan, 1,609 ofzo maar hier in belgië hebben we weer eens geluk want omdat de prijs zo hoog is gaan de accijnzen iets omlaag... de nieuwslezeres vertelde met een leuke smile op haar gezicht: bij een tankbeurt van 50l bespaart u 32euro...cent  :eusa_dance:   Daar doen we het voor  ;D

Heb trouwens een leuke pomp gevonden in Hasselt (het belgische) een Esso pomp met bediening (die man heeft altijd wel een leuk  praatje) en de prijs is 0,48€  :eusa_dance:

Domaso

Citaat van: Simplicity op 13-06-2008 13:18:10
Van de week kondigden ze de laatste prijssteiging van de benzine aan, 1,609 ofzo maar hier in belgië hebben we weer eens geluk want omdat de prijs zo hoog is gaan de accijnzen iets omlaag... de nieuwslezeres vertelde met een leuke smile op haar gezicht: bij een tankbeurt van 50l bespaart u 32euro...cent  :eusa_dance:   Daar doen we het voor  ;D

Heb trouwens een leuke pomp gevonden in Hasselt (het belgische) een Esso pomp met bediening (die man heeft altijd wel een leuk  praatje) en de prijs is 0,48€  :eusa_dance:

Goedkoper dan Oztank?  :o
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!