even voor stellen 850 t-5

Gestart door roelsmeekens, 12-06-2008 20:02:23

Vorige topic - Volgende topic

roelsmeekens

hee ik zal me even voor stellen ik ben ben mark smeekens 19 jaar en rijd al weer een paar maandjes in een 850 t-5 (2.3) rond niet zo snel als mij broers oude 850R  maar leuke auto om mee te beginnen toch.

mijn auto

WWW.SMEEKENS.NL    

J a a p

Gefeliciteerd! Vertel ns wat meer over je T-5?

Die van je broer was ook heel mooi! Zwarte R sedan handbak, donker interieur en ongeveer 150000 op de teller! Waarom heeft ie m weggedaan eigenlijk?
Wannabe C70 rijder.

Jorg Vseventy

Gefeliciteerd Mark, als ie gewassen is is tie vast nog mooier.

Toen ik 19 was reed ik in een fiat Uno met 60PK... Ik had 10 jaar nodig om net zo wijs te worden als jij nu al bent  :eusa_clap:

MichielMaas

Zeker een mooie volvo om mee te beginnen.  ;) Ik ben begonnen in een Simca 1100glx. Maar die ken je waarschijnlijk niet want zijn denk allemaal en helemaal weggeroest.  ;D
Veel plezier met Je volvo en ook veel veilige km

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Welkom op 't Forum, Mark.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

993GT2

Welkom op het forum enne, een T-5 op je 19e doe je niet slecht ;D
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Chris

Welkom hier, veel plezier met je T-5!

Groeten,
Chris

roelsmeekens

he

het is een origineel nederlandse 2.3 (speciaal voor gezocht)
km stand is 255000 met werkende airco ben bij dat tie nog werk origens wel een delta mil nader af inbouw airco ik heb er technies wel wat aan gedaan zoals de carter ventie latie preventief vervangen ( motor en bak zijn mooi droog)
remmen wielager stab stangetjes bougie,s bougie kabels etz hij moet gewoon goed zijn vind ik

maar ik ben al wel stiekem aan het verder kijken voor een t-5r of c70 t-5 moet alleen nog een beetje verder sparen
WWW.SMEEKENS.NL    

Robert Haven

Knap hoor! Met je 19e in zo'n mooie wagen!!
(ik reed toen in een mitsubishi colt van m'n vriendin's oma....)