Wéér in de kreukels

Gestart door Taranis, 29-04-2006 22:11:54

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Hmmm, ik lees het nu pas. Niet zo best joh! Sterkte hoor.

@Dirk342: een V50 is nog krapper dan een V40.....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 03-11-2008 20:56:12

Citaat van: viking_in_shorts op 03-11-2008 19:15:13
Als je dán eens laadruimte nodig hebt, dan leen je toch gewoon de estate van je moeder :eusa_shifty: ?

Jij hebt dus nog nooit in een V50 gereden. Ze stond laatst met stomme verbazing te kijken dat 8 winterbanden zonder problemen in de 850 passen als de bank plat ligt. Score in de V50: 6 stuks. Met de bank overeind en de rolhoes erin kun je er zelfs maar 2 kwijt. Daar koop je dan een estate voor :eusa_wall:  De V40 was ruimer...

:eusa_shhh:  vandaar ook de  :eusa_shifty:

Freakybaby

Zo dan.. Ben je weer lekker mee Ronald.

Lees het nu pas. Hoop dat er een goede arts naar kan kijken, is het niet een optie om wat hoger in NL naar artsen te kijken als je verzekeraar dat wel wil vergoeden?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Taranis

Citaat van: Freakybaby op 05-11-2008 17:07:36
is het niet een optie om wat hoger in NL naar artsen te kijken als je verzekeraar dat wel wil vergoeden?

Dat ben ik wel van plan ja... ben gisteren en vandaag naar Goes geweest omdat ik maandag weer last gehad heb van uitval. Van de arts gisteren kreeg ik een deel van een diagnose, vandaag nog een deel, had het idee dat die arts van vandaag wat kundiger was, maar het schoot niet echt op. Volgende week woensdag gaat er een ander naar kijken. Ben benieuwd. Maandag was overigens de eerste keer dat ik last had van uitval dat ik niet in de auto zat.

Ik wacht het maar af tot de volledige diagnose op papier staat...

razorx

Ik lees je topic nu pas.

Wat een vervelend gedoe. Maar inderdaad de aanhouder wint.
Mijn ervaring is dat een second opinion heel belangrijk is en niet alleen bij artsen.

Zat zelf twee jaar met een blessure. Fysiotherapie hielp niets.
Later naar een orthomanueel therapuit gegaan en in twee maanden is het een stuk minder geworden.
Beter bedoel ik dus  ;) .

Groeten van Yits en Saskia.

Freakybaby

Citaat van: Taranis op 05-11-2008 20:52:00
Citaat van: Freakybaby op 05-11-2008 17:07:36
is het niet een optie om wat hoger in NL naar artsen te kijken als je verzekeraar dat wel wil vergoeden?

Dat ben ik wel van plan ja... ben gisteren en vandaag naar Goes geweest omdat ik maandag weer last gehad heb van uitval. Van de arts gisteren kreeg ik een deel van een diagnose, vandaag nog een deel, had het idee dat die arts van vandaag wat kundiger was, maar het schoot niet echt op. Volgende week woensdag gaat er een ander naar kijken. Ben benieuwd. Maandag was overigens de eerste keer dat ik last had van uitval dat ik niet in de auto zat.

Ik wacht het maar af tot de volledige diagnose op papier staat...

Hopelijk vinden ze wat en bakken ze er wat van. Sterkte ermee.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn