verwijderen spoiler achterklep 850 sedan

Gestart door mark, 18-01-2003 16:05:46

Vorige topic - Volgende topic

mark

Heeft iemand ervaring met het verwijderen van een originele Volvo achterspoiler van een 850 sedan? ik ben met name benieuwd hoe de lak (na denk ik een redelijk aantal jaar) er uit ziet op de plek waar de spoiler met dubbelzijdig tape vastzit.

Vast bedankt voor de reacties,

Mark

Reitse

Dubbelzijdig tape?
Mijn eigen spoiler zit met een aantal schroefjes vast...

Johann

Daar moet ook tape bij zitten of rubber/schuim om de spoiler niet op de lak te laten liggen.

Reitse

Hmmm... zal es goed gaan kijken dan...

BennieV70T

wie weet er nog een achterklepspoiler met 3e remlicht te koop ik zoek er een voor mijn sedan  ;D
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

denkweb

Minimale verkleuring van de rode lak van mijn voormalige volvo 440GL, 6 jaar spoiler op gehad alvorens deze te verwijderen... afhankelijk van de kleur lak ook denk ik, wit zal wat meer kleurverschil geven (optisch) als donkerblauw of groen...

Andere spoiler aan het monteren??

mark

nee, eigenlijk wil ik eens kijken of ik 'm toch niet mooier vind zonder spoiler. maar is uiteraard alleen een optie als er geen beschadigingen/ kleurverschil op de achterklep achterblijven.

mark

Reitse

Je zit wel met schroefgaatjes hè... :-/

mark

ik dacht dat een originele Volvo spoiler in het midden alleen met dubbelzijdig tape vastzit en aan de zijkanten met een soort klemplaatjes. als het goed is hou ik bij het verwijderen geen gaten over (hoop ik).

mark

Reitse

Als ik in m'n kofferdeksel kijk zie ik toch een aantal schroeven zitten, naar ik aanneem niet omdat ze die toevallig overhadden... ;) Maar misschien dat ze in 92 of 93 een andere manier van bevestigen hebben bedacht.