Landi LSI in een 850 T5 '95 HELP

Gestart door Rita, 26-01-2008 20:34:51

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Ik ben geneigd te zeggen: flink wat injectorreiniger in de tank en vlammen maar. Als de zuigerveren verkoold zijn dan moet je toch wel wat los kunnen branden. Maar als ze echt versleten zijn dan zal het torretje steeds vermoeider worden. Wel goed op het oliepeil letten bij tussenstops. Beter in NL een goedkoop kannetje 10W40 scoren zodat je niet de hoofdprijs bij een tankstation moet betalen. Goed opletten hoe de motor reageert als je tijdje hogere toerentallen hebt gereden (in de 2).

Maar ik lees ook graag de meningen van anderen...

Gr :eusa_think:

Rita

Tja, gisteren reed ie 'feilloos' op gas en benzine en ineens vandaag weer niet op gas, het is net of dat ie af wil slaan....zet ik m over naar benzine, verdwijnt het als sneeuw voor de zon...Heb toch op gas kunnen rijden sinds dat ik bij Vogels weg ben (oke, dat is ook een week....)
Zou ie gewoon teveel gas krijgen nu ofzo met die geflushte motor? Maar waarom had ik daar gisteren geen last van....
Echt, ik word er depri van, dat weer helpt ook niet echt, beeeuuuh

En ik wil best in mn twee naar Nice karren hoor maarreh..... ik zie mezelf al staan bij Lyon en mijn zonnetje.....aan de kant vd weg  :eusa_sick: Komen jullie me wel ophalen hè, een soort minimeeting in Lyon  8) zucht

thuur