wallinga enschede

Gestart door gerardgrobben, 17-06-2008 18:30:35

Vorige topic - Volgende topic

gerardgrobben

Had ik al eerder het vakmanschap van de monteurs van Wallinga-Enschede geroemd, nu even een klein tegengeluidje :

De service en klantvriendelijkheid zijn er volledig beneden peil.

De bedrijfsleider, die bij oplevering een korte nastel-beurt van ca 10 min beloofde, na een paar weken, en zonder afspraak te verrichten, gooide er vanmorgen een kleine termijn, tot na de vakantie, tegenaan.
Onder het mom van: "er is een monteur weggelopen" hebben ze het blijkbaar te druk om die kleine controlebeurt te doen.
En de eerste 8 weken ook, blijkbaar...

Tipje : de volledige korting eruit slepen daar, want zelfs een bak koffie schijn je er te moeten betalen ( terwijl je toch in de gauwigheid een kleine 3000 euro over de schutting hebt gegooid)...
Denk dat ik wel weet waarom die monteur weggelopen is...

was getekend : gerard grobben.
tuba or not tuba, that's the question

Roffeltje10

Ik heb ook ooit zoiets met hun meegemaakt.
Ging in dit geval om een Saab 9000 die bij een koude start niet op LPG wilde lopen, en dus alleen op benzine liep.
Na ongeveer 10 kilometer liep hij ineens wel op LPG.
Meerdere malen de auto bij hun gehad, maar konden niets vinden. De auto liep volgens hun elke keer gewoon op LPG.  Vreemd dat ik er dan alleen last van had.
Wel 90 euro af moeten rekenen.
Bij Agit in Rijssen was het probleem binnen 5 minuten opgelost. De LPG computer werkte niet als hij koud was.
Ook nog eens gewoon super geholpen daar met een tweedehands computer uit een ander type Saab.
Het probleem was wel opgelost, maar de auto liep heel beroerd op LPG, maar we hadden nu tenminste een oorzaak.  Kijk, dat is nog eens meedenken!!!!!
Voor mij geen Wallinga Enschede meer..
Volvo 850 2.5i Sedan 10v G3 Sportsline
Saab 9000 2.3 Turbo
Volvo S40 1.8 G3
Volvo 850 Estate 2.3 T5

alfredgeel

ik zelf heb geen ervaring met Wallinga ( jawel eentje, maar dan uit een ver verleden ),

maar heb het een beetje moeilijk met hetgeen ik hierboven lees. Ik vind het zo ongenuanceerd.

Als ik elke slechte ervaring die ik heb gehad met garagisten, of klanten, op het net moest gooien dan zou ik niet veel vrienden over houden.

Ik zeg nog eens , ik ken Wallinga niet, maar ik kan me indenken dat het voor hem moeilijk is als er een technieker weg gaat en eerlijk gezegd het is niet makkelijk. Langs de andere kant staat de klant centraal en moet hij/zij ordentelijk geholpen worden.
Ik heb het enkele weekends geleden nog gezegd; bij ons moesten klanten met een probleem op LPG nooit weken wachten alvoren er een oplossing kwam; desnoods werkten we door tot een  gat in de nacht.

misschien moeten we ons ook eens verplaatsen in de persoon van de garagisten zelf.....

gerardgrobben

misschien wel, misschien niet.

feit is dat ik er een landi LPG-installatie en een trekhaak heb laten monteren. En er nog 2 wagens voor een LPG-installatie in aanmerking komen. Maar die gaan dus niet naar Wallinga-Enschede.
tuba or not tuba, that's the question

hom

Gewoon naar Son gaan  ;)
Service = top
auto rijdt super