Mysterieus klepje op dashboard

Gestart door bheirman, 18-06-2008 18:58:24

Vorige topic - Volgende topic

bheirman

Iemand enig idee wat dit voor klepje is? Er lijkt een of andere connector aan vast te zitten.. Klepje zit bij mij los.. Klempootjes afgebroken/krom..

mehn

Daar kan een sensor/ledje zitten. Bij jou blijkbaar niet, maar de kabel ligt er wel al ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

bheirman

Hmmm maar wat voor sensor zou je daar dan willen/kunnen hebben?

Robert Haven

van je afstandsbediening bijvoorbeeld...

Emiel

heutink

ontvanger van de a.b. van de alarminstallatie 8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

thuur

Citaat van: Emiel op 18-06-2008 19:19:39
Zonne(n?)sensor van de ECC

Plus een LEDje of je de deuren op slot hebt gedaan *). Meer zit daar niet, geen ontvanger, geen opbergvak, geen antenne..

Gr 8)

*) afhankelijk van bouwjaar.

Emiel

BartusKN

Citaat van: thuur op 18-06-2008 20:11:35
Citaat van: Emiel op 18-06-2008 19:19:39
Zonne(n?)sensor van de ECC

Plus een LEDje of je de deuren op slot hebt gedaan *). Meer zit daar niet, geen ontvanger, geen opbergvak, geen antenne..

Bij mij zit hij er wel in maar heb in A stijl een soort 3hoek zitten waardoor die op dashboad niet meer werkt ... ???

mehn

Dan heb je waarschijnlijk ECC, anders zou er geen reden zijn voor de sensor op het dashboard.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BartusKN

Citaat van: mehn op 18-06-2008 20:48:19
Dan heb je waarschijnlijk ECC, anders zou er geen reden zijn voor de sensor op het dashboard.

klopt.

mark1976

Ledje van alarm toch? Althans bij mij wel  ;D
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

MichielMaas

Welk type ledje moet erin, graag met nummer en fotootje, kan ik zo'n ledje kopen. ik heb precies het zelfde. klepje een beetje los geen functie nu.  :eusa_eh:

thuur

Citaat van: MichielMaas op 18-06-2008 22:34:35
Welk type ledje moet erin, graag met nummer en fotootje, kan ik zo'n ledje kopen. ik heb precies het zelfde. klepje een beetje los geen functie nu.  :eusa_eh:

Als het er standaard niet in zit, zou het dan zomaar werken?

Gr :eusa_think: