4e Groupbuy heldere koplampen 850 en x70 *STUKPRIJZEN ZIJN BEKEND*

Gestart door Topsport180, 18-06-2008 21:51:53

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Citaat van: barrel op 16-07-2008 21:36:54
Ik kan de topic zo snel niet vinden waarin beschreven staat: de verblindende factor van Xenon inbouw in de standaard unit's. Hebben deze heldere unit's daar geen last van? Is de lens hierop afgesteld? Hoe zit het met de "beschijningsvlak"met nomale lampen?

Dit zijn vragen waarop al heel vaak een mening gegeven is maar nooit echt daadwerkelijk onderzoek is gedaan (alhoewel sommigen dat nog steeds zouden doen), the bottomline is dat vrijwel iedereen die gewoon de doorsnee Xenon set inbouwt er heel veel plezier van heeft en dat er eigenlijk geen irritatie is (merkbaar) en er verder geen problemen zijn.
Het is niet voor niks dat dit de 4e GB is en dat er heel wat mensen hier met een niet fabrieks setje (lamp units al dan niet voorzien van Xenon) rijden en voor het geld hoef je het niet te laten, immers 1 originele Volvo lampenunit kost meer dan een complete GB set !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Topsport180

@Unknown Error
Leuk dat je geinteresseerd bent. Houd dit topic in de gaten maar ook je persoonlijke berichten (te benaderen door rechts bovenin je scherm te klikken op "persoonlijke berichten").

Ter informatie: ik heb bij de leverancier geinformeerd naar de stukprijzen bij 6 a 7 setjes, aangezien ik niet verwacht dat we de 10 gaan halen.

Ik ben zelf vanaf 25 juli met vakantie en wil deze groupbuy eigenlijk zaterdag aanstaande sluiten. Echter wanneer de leverancier uitsluitend aan een groupbuy kan/wil meewerken bij 10 setjes dan zijn we genoodzaakt om de inschrijftermijn te verlengen ...

Wil iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld in elk geval even van zich laten horen in dit topic en aangeven of ie nog steeds geinteresseerd is ?
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

)()()sT

)()()sT

Citaat van: Topsport180 op 16-07-2008 21:55:16
Wil iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld in elk geval even van zich laten horen in dit topic en aangeven of ie nog steeds geinteresseerd is ?

So hey, vooralsnog lijk ik de enige geïnteresseerde  ;D

-D©©©L-

Citaat van: )()()sT op 18-07-2008 10:24:16
Citaat van: Topsport180 op 16-07-2008 21:55:16

So hey, vooralsnog lijk ik de enige geïnteresseerde  ;D

Ik blijf niet aan de gang.

Topsport180

Heren, de teller blijft vooralsnog steken op 5 (serieus) geinteresseerden. Ik heb zojuist eens gekeken hoe lang de doorlooptijd was van de vorige (derde) groupbuy en dan praten we over 2 maanden. Deze vierde groupbuy is nu net een maandje op weg en ik denk dan ook dat ik wat te voorbarig (beter: ongeduldig) ben om de groupbuy nu reeds af te sluiten. Bovendien is het natuurlijk zo dat er al drie groupbuy's voor de lampen zijn geweest, waardoor het logisch is dat elke volgende groupbuy wat minder snel "vol" zal zitten.

Hopelijk hebben de andere vier geinteresseerden er begrip voor wanneer we deze groupbuy met nog eens een maand verlengen. Mocht er iemand zijn die nu afhaakt en zo'n honderd euro meer wil neerleggen voor de set (door 'm nu toch los te kopen) dan lees ik dat vanzelf wel  ;)

850 set angel eyes

850 set chroom
-dcccl- (set met losse knippers)
Thyzerrr

850 set zwart

S70/V70/C70 - set chroom
Topsport180
The PK
)()()sT

S70/V70/C70 - set zwart
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch

drukker

Goedemiddag, Ik kijk door tijdgebrek niet zo vaak naar het Volvo gebeuren, maar ik vind de groupbuy voor een nieuwe set koplampen wel interessant.
Ik heb een 850 Estate GLT van Juni 1993 , eerste eigenaar en heb de auto helemaal laten opknappen (spuiten). Ook nieuwe achterlichtunits, ziet er weer gaaf uit. Kosten 4500 euro. Maar nog geen nieuwe koplampen.
Ik wil wel meedoen. mijn inlognaam is DRUKKER

)()()sT

@Drukker:

Heb jij het nieuwe type koplampen (de smallere)??
Meedoen is altijd goed  8)

drukker

Zo te zien zijn mijn koplampen iets vierkanter. Maar de leverancier zal toch wel weten welke koplampen in mijn 850 gaan?
Het zijn aparte units.

Rob de drukker

WYD

Er is maar 1 model heldere koplampen en dat is voor het latere model 850. Deze lampen passen wel op je 850, maar dan moet je ook de strips onder de koplampen vervangen. Een en ander is al elders op het forum uitgelegd.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Unknown Error

**Topsport180**

He ik ben hier ook net nieuw maar ben serieus geinteresseerd in de koplampen. Ik heb een s70 t5 en ik wil die heldere koplampen die ik op ET zag staan. Maar is er al bekend wanneer die dingen dan gekocht worden want ik heb ook geen zin om er nog 2 maanden op te wachten.

Topsport180

@Unknown Error
Wanneer ik jou meetel dan zitten we momenteel op 6 geinteresseerden. Daarnaast nog (minimaal) twee personen die erover nadenken, te weten volvoc70T5 en Sbv. Eventueel ook Rob de Drukker ?

Zoals ik hierboven al heb aangegeven heeft de vorige groupbuy een doorlooptijd gekend van 2 maanden en wanneer ik dat doortrek naar deze groupbuy dan zouden we eind augustus zover moeten zijn (en dus 10 geinteresseerden hebben). Ik ben zelf overigens ook tot eind augustus met vakantie.

Bij 10 geinteresseerden liggen de stukprijzen echt super laag, iets waarvoor ik wel wat geduld kan opbrengen  ;) Maar inderdaad, nu nog TWEE maanden wachten dat gaat ook mij te ver.

Sbv

Als het veel scheelt wil ik graag nog wel even wachten.

Heeft iemand trouwens een foto van de chrome uitvoering op een zwarte S/V70 ? Heeft ook al iemand een leuke bijpassende Xenon set erbij of tips wat er mooi in kan ?

)()()sT

Ik ga vóór de winter nog een setje Xenon erin bouwen. In de 850 had ik 4300k. en was daar heel tevreden over..... Er zat daar een setje van Pilot (geleverd door de dealert) in.

@topsport: wat scheelt het als we met minder zijn?

Ben benieuwd :)

Sbv

Ik zat zelf aan 6000K xenon te denken. Wat voor lampen moeten erin? H1/H7 ?