4e Groupbuy heldere koplampen 850 en x70 *STUKPRIJZEN ZIJN BEKEND*

Gestart door Topsport180, 18-06-2008 21:51:53

Vorige topic - Volgende topic

drukker

Goedemiddag,
Bij nader inzien koop ik bij de dealer nieuwe koplampen, zodat ik zeker weet dat ik de juiste heb.
Ze kosten 185 euro per stuk, excl. inbouwen.
Volgende keer misschien beter.

Met vriendelijke groet,
Rob de drukker

walter leever

:)ik heb op e-bay zitten zoeken naar angel-eyes,dit is het resultaat;leverancier vanuit uk biedt aan:black/chrome angel-eyes set 280 euries totaal (incl. verzendkosten dit is voor 1 set,zal eens vragen hoeveel er nog afgaat als er laat ons zeggen 5 of 10 tegelijk besteld worden,gr,walter.

walter leever

:)de prijs voor angel-eyes black/chrome is 229 euries,tot zover de update.ik denk dat dit de laagste prijs is waar je ze voor kunt krijgen(maar ik kan er natuurlijk naast zitten,groeten,walter

Jeroentjuh

Citaat van: walter leever op 26-07-2008 23:48:24
:)de prijs voor angel-eyes black/chrome is 229 euries,tot zover de update.ik denk dat dit de laagste prijs is waar je ze voor kunt krijgen(maar ik kan er natuurlijk naast zitten,groeten,walter

Voor die prijs staan ze ook gewoon nieuw op marktplaats, dus moet vast lager kunnen, die dingen kosten in China geen drol.....

volvoc70T5

ik zie die prijs (229) alleen maar terug voor de 850 koplampen, niet voor de x70 serie...

Topsport180

@ Jeroen

Kleding etc kost in China ook geen drol, maar dat betekent nog niet dat wij hier in het westen in de gelegenheid zijn (worden gesteld) om die kleding voor dezelfde bodemprijs te kopen. Het is nu eenmaal zo dat er gruwelijke marges zitten op talloze producten en deze lampen zijn daar slechts een voorbeeld van. Productie in China voor een paar Euro en verkoop in het westen voor tientallen of zelfs honderden euro's.
Wat die lampen uit Engeland (Ebay) betreft: ik zou daar persoonlijk niet graag aan beginnen.

Ik zie dat we per saldo nog niet zoveel verder zijn gekomen.

Groeten uit Chicago, waar ik deze week overigens een strakke 850 R heb gezien (rood) alsmede best een aantal x70's (classic) en 850 !
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

-D©©©L-

Citaat van: volvoc70T5 op 28-07-2008 22:16:17
ik zie die prijs (229) alleen maar terug voor de 850 koplampen, niet voor de x70 serie...

Bij de eerste groupbuy was de prijs voor een set heldere 850 koplampen met losse knippers ook maar 225,--
Het kan dus wel.

devince

Is er al een richtprijs bekend voor de X70 chrome uitvoering?
Even voor de duidelijkheid, het betreft een set met knippers, toch?
Heb nl de knippers al, maar ja.
Wil wel intekenen, maar wil wel een richtprijs weten.
Heb een hekel aan verassingen.
Wie kan me iets meer duidelijkheid geven?
Vince

)()()sT

Zie pagina 1 ;)

Citaat van: Topsport180 op 18-06-2008 21:51:53
- heldere koplampen en knippers Volvo 850 zwart of chrome 250 euro/set
- angle-eyes Volvo 850 zwart of chrome 300 euro/set
- heldere koplampen en knippers Volvo S/V/C70 zwart of chrome 270 euro/set
Houd rekening met verzendkosten.

Jeroentjuh

Citaat van: Topsport180 op 31-07-2008 14:50:44
@ Jeroen

Kleding etc kost in China ook geen drol, maar dat betekent nog niet dat wij hier in het westen in de gelegenheid zijn (worden gesteld) om die kleding voor dezelfde bodemprijs te kopen. Het is nu eenmaal zo dat er gruwelijke marges zitten op talloze producten en deze lampen zijn daar slechts een voorbeeld van. Productie in China voor een paar Euro en verkoop in het westen voor tientallen of zelfs honderden euro's.
Wat die lampen uit Engeland (Ebay) betreft: ik zou daar persoonlijk niet graag aan beginnen.

Ik zie dat we per saldo nog niet zoveel verder zijn gekomen.

Groeten uit Chicago, waar ik deze week overigens een strakke 850 R heb gezien (rood) alsmede best een aantal x70's (classic) en 850 !

Productie van die dingen is helemaal laag, inkoop zijn die dingen ook niet duur, en wordt gewoon heel verdiend op die producten, dus moet het ook veel goedkoper kunnen, maarja als alle bedrijven de prijs hoog houden....

Topsport180

@Devince,
Enne, hebben we een nieuwe deelnemer  :eusa_whistle: ;) ?

@Jeroentjuh
Er zal idd tot op zekere hoogte sprake zijn van "prijs hooghouden", volgens mij is dat in veel branches ook min of meer gebruikelijk  :eusa_think: ;)
Forumleden die menen deze sets elders voor minder te kunnen krijgen kunnen zich natuurlijk altijd hier melden. Ik vind persoonlijk wel dat aankopen via Ebay UK een luchtje hebben (ook op Mobile.de zie je zo nu en dan de dikste auto's staan voor een bespottelijke "too good to be true" prijs met daarbij Engelse contactgegevens...) en koop liever van een bekende leverancier in NL.

Nog andere geinteresseerden in die schitterende lampensets ?  :eusa_angel:
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

Misha

Je moet wel oppassen dat sets uit andere landen het goede lichtbeeld hebben. Amerikanen stralen rechtdoor, Linksrijders (UK, JAPAN, AUSTR en zo) kunnen ook naar rechts stralen, heb je dus niets aan.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sbv

Is er inmiddels al wat meer bekend ?
Ik heb eventueel interesse in heldere lampen S70 zwarte uitvoering.

)()()sT

Er is in dit topic een heleboel geleuterd, daarom stel ik voor om de "uiteindelijke" geïnteresseerden nog eens even samen te vatten; de inventarisatie is immers alweer een tijdje geleden en er zullen ongetwijfeld afvallers zijn.

1. )()()sT: koplampen *70, chroom;
2.

Sbv

1. )()()sT: koplampen *70, chroom;
2. SBV: Koplampen S70, zwart