remlicht stuk

Gestart door rhodesian, 22-06-2008 21:05:59

Vorige topic - Volgende topic

rhodesian

wie heeft er ervaring met het remlicht in de spoiler van de achterklep deze is stuk  maar volgens mij zijn dit een soort van ledjes  vervangen of is het te reparen hoe maak het openwie heeft er ervaring mee alvast bedankt    jon  ...

Flipjes 850 R

Was bij mij ook stuk, heb de complete lamp vervangen

in mijn geval ( estate) ging het om onderdeel 9451417, "remlicht (extra) "  € 40,02 incl BTW
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Frankmeijers

Bij mij zijn er ook een paar lampjes stuk, dus ik wil ook het derde remlicht in zijn geheel vervangen. Weet iemand hoe je dit het beste kan doen, is dat eenvoudig te doen met andere woorden.

Terwisga

Bij mijn estate was het 3e remlicht in kleur meegespoten. In eerste instantie dacht ik dat er een soort dummy in zat. Die wilde ik vervangen door een 3e remlicht, maar toen ik het loshaalde om de spoiler opnieuw te laten spuiten bleek het dus een remlicht te zijn. De 2 electrische draadjes bleken te zijn afgeknipt. De lampjes in het remlicht zijn in principe niet afzonderlijk te vervangen. Het ding zal het wel niet meer hebben gedaan.
Een complete unit kost ca. €35. Die ligt voor mij al klaar bij van Roosmalen. Het remlicht zit vast met 2 torx boutjes. Let er op dat je de bedrading die door de spoiler loopt naar het rechterachterlicht op de juiste plaats doorverbind. Ik moet zelf ook nog even kijken waar.

Frankmeijers

Ik heb gisteren het remlicht ook eens losgedraaid en zie dat de kabel inderdaad helemaal doorloopt via de linkerveerpoot naar het remlicht. Weet er iemand of ik de kabel gewoon in de spoiler zelf kan doorverbinden?