61 liter vialle tank

Gestart door risk, 24-06-2008 08:03:48

Vorige topic - Volgende topic

risk

ik heb het forum doorgespit en tot conclusie gekomen dat de 61 liter tank van vialle het maximale is
wat in mijn V70 gaat passen,maar met kleine aanpassingen heb ik gelezen en welke zijn dit
wil natuurlijk niet dat er flink gehakt en gebeukt word om die tank er in te krijgen,
wat word er presies gedaan?
groet.

why-not

Niks, gewoon de tank erin leggen  ;)

sas

Citaat van: risk op 24-06-2008 08:03:48
ik heb het forum doorgespit en tot conclusie gekomen dat de 61 liter tank van vialle het maximale is
wat in mijn V70 gaat passen,maar met kleine aanpassingen heb ik gelezen en welke zijn dit
wil natuurlijk niet dat er flink gehakt en gebeukt word om die tank er in te krijgen,
wat word er presies gedaan?
groet.

Ligt eraan waar je het laat doen! Mijn tip: liever iets meer uitgeven bij een gerenomeerde inbouwer. Nee maar die tank past gewoon zo in de reservewielbak. Met 3 steunen wordt ie vastgeschroefd in je wielbak  :-X
Een groot gat voor de vulling, en een kleinere voor de gasleiding naar voren toe door je wielbak. En er wordt van daaruit een leiding gelegd die onder de auto door loopt. En onder de motorkap veranderd natuurlijk ook eea. En daar zie je ook vaak de verschillen wie het inbouwd! Rommelig of netjes zeg maar!