De 850R van matRRR

Gestart door matRRR, 25-06-2008 22:08:49

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

Tja, na alle verwikkelingen van de laatste periode( waarin ik op het forum angstvallig stil geweest ben..)

Maar eens updaten....
Vorige maand dus de R opengebroken door een klote junkie, lelijke schade, welke onderhand zojuist uitgekeerd is door mijn schadeverzekering....

Mijn sollicitatie naar hartchirurg is nogal in het water gevallen, maar we zijn er weer overheen :eusa_dance:,

Het reslutaat: Ik ga weer terug naar tukkerlaand!!!!! :eusa_dance: :eusa_clap: :eusa_angel:, Ik heb zojuist het huurcontract voor een woning in het altijd mooie borne mogen ontvangen!

Vandaag weer een grote domper; geramd door een rangerover defender.... hoop dat de wagen niet krom is...

Binnenkort weer een positieve update: ik heb de kinderstoel achterin opgepimpt met een prachtig elandlogo,
HET item van 2009....
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

FGG

Citaat van: matRRR op 25-06-2008 22:08:49
Het reslutaat: Ik ga weer terug naar tukkerlaand!!!!! :eusa_dance: :eusa_clap: :eusa_angel:, Ik heb zojuist het huurcontract voor een woning in het altijd mooie borne mogen ontvangen!

Ik kan Borne zien vanuit de keuken, dus ik verwacht je wel ff voor een bakkie!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emiel

Gezwellig!

FGG

Citaat van: Emiel op 25-06-2008 23:28:36

Gezwellig!

Ik had jou ondertussen ook al een keer verwacht gezien jouw frequentie Twente-bezoekjes... :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

schutten

Emiel

Citaat van: FGG op 25-06-2008 23:32:44
Citaat van: Emiel op 25-06-2008 23:28:36

Gezwellig!

Ik had jou ondertussen ook al een keer verwacht gezien jouw frequentie Twente-bezoekjes... :eusa_whistle:

Drukdrukdruk... :P

Ik moet er altijd zijn voor werk, moet ook nog eens bij m'n collega-stage-bestuurder langs.. :eusa_shifty: