lederen telefoonconsole

Gestart door Adri, 25-08-2003 20:45:41

Vorige topic - Volgende topic

Adri

Koop ik van een collega een lederen telefoonconsole voor de Volvo 850, past ie niet. Er zijn drie mogelijkheden:

1. Het ding is waardeloos.
2. Ik monteer 'm niet goed.
3. Hij is voor een ouder type 850 (hebben die een ander dashboard?)

Het is een geval dat met slechts 1 schroef naast het dashboardkastklepje vastgezet wordt. Geen idee of het Volvo is of een nepper.

Wie heeft ook zo iets of kan iets zeggen over het model dashboard van oudere types. Ik heb een 850 van 1995.

s©ub@

kun je ff een foto van dat console op het forum zetten of ff mailen?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

reneetje

Heb ook dergelijke houder gehad:
Past perfect, dashboard kastje open doen, linker schroef
los , houder erop schuifen (valt met ijzeren lipje in je dashboard) schroefje weer vast, klaar!!
Op deze houder schroef je je telefoonhouder en klaar is is kees!!
Ik weet niet als we over de zelfde houder praten , maar in mijn geval paste die perfect, zonder te boren in bestaande delen.

Gr. Rene

Roy V70R

Citaat van: Adri op 25-08-2003 20:45:41
Koop ik van een collega een lederen telefoonconsole voor de Volvo 850, past ie niet. Er zijn drie mogelijkheden:

1. Het ding is waardeloos.
2. Ik monteer 'm niet goed.
3. Hij is voor een ouder type 850 (hebben die een ander dashboard?)

Het is een geval dat met slechts 1 schroef naast het dashboardkastklepje vastgezet wordt. Geen idee of het Volvo is of een nepper.

Wie heeft ook zo iets of kan iets zeggen over het model dashboard van oudere types. Ik heb een 850 van 1995.

Klopt, er zijn twee types. Je hebt verschil in model met èèn airbag of dat je er twee hebt.

Met een beetje aanpassing krijg je het  model ook wel passend op het dashboard van een 850 met twee airbags
Of gewoon een passende bestellen. ( euro.79.00)

groeten roy.
850 GLT - 855 T5 - V70R