Clau's Volvo-perikelen......en nu verder in een 5008!

Gestart door Claudia, 26-06-2008 21:00:23

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Claudia op 10-09-2011 21:55:08
Van de Amazon word je zeeziek, en van de jaren '70 bruine rib-bekleding van de Legato krijg ik al astma als ik er naar kijk!

;D ;D

Citaat van: Claudia op 10-09-2011 21:55:08
Maareh Ronald...doe jij anders die klus-bak van jou weg, en koop mijn prachtige Turbomeeuw! :D

Wat moet ik dan gaan doen met m'n vrije tijd? :eusa_think:

Citaat van: Johann op 10-09-2011 22:16:10
244 weg doen Clau.

http://link.marktplaats.nl/479877955

Zo, over een complete historie gesproken :eusa_clap:

Vulk

Daar krijg je volgens mij GEEN spijt van! :)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Wijnand

Mooie auto Claudia  :eusa_clap:! Ben benieuwd naar de foto´s van de binnenkant. Hopelijk kan ik deze stap ook nog eens zetten, maar dan ga ik voor een 245.

Veel plezier er mee, maar dat gaat lukken!

MikeyQR

Citaat van: FGG op 11-09-2011 11:41:11
Citaat van: Vulk op 11-09-2011 06:58:55
Daar krijg je volgens mij GEEN spijt van! :)

Nou.... :eusa_think:

Een 244 is nu in deze tijd gewoon een oude Volvo, ik heb 3 weken in de 245 van mijn oom gereden met plezier  8)
Het is niet te vergelijken met de 850 of een v70N want die zijn gewoon wat sportiever geveerd, hebben snellere motoren en ga zo maar door ;)

Ik denk wel dat als ik nu de 850 weg zou doen en er een 240 voor terug zou kopen dat ik de 850 zou gaan missen.

In mijn beleving is en blijft een 240 een oer Volvo  ;) en als ik het geld had stond er naast mijn 850R ook een 244  8)

Claudia gefeliciteerd met je nieuwe oude Volvo maar dat gaat denk ik wel lukken ;)

Erik_M.

Hey Claudia, gefeliciterd met je fraaie 'flat nose' 240!  Een '82 er?

Doordat de 240 op gas rijdt, zal de grijns op je gezicht zeker behouden blijven. 't zal zeker wennen zij en hopenlijk wordt je niet zeeziek, iig veel velige en ploezierige km' s toegewenst.

gRoet,
eRik

pwassink

K heb wat gemist, zag ik ..

Felies Claudia, en bart en pien en poes en en en ...

Leek me een bepaalde hoek van Dchem waar men toevallig ook volvo onderdelen verkoopt zo op t plaatje  ?

Nice wheels !

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ben

Dat heet onthaasten Clau. Doe ik ook al een poosje. heerlijk  :)

elianmars

Citaat van: Ben op 11-09-2011 21:40:33
Dat heet onthaasten Clau. Doe ik ook al een poosje. heerlijk  :)

Dat heb ik ruim twee jaar gedaan met Roetmobiel. Vreselijk  :eusa_snooty: ;D

arjen850

Citaat van: Claudia op 10-09-2011 10:57:56
Tijd voor een update!

Claudia goes 244! :D

Dit gaat 'm worden:

http://nl.fotoalbum.eu/images/30744/641094/00000002.JPG

http://nl.fotoalbum.eu/images/30744/641094/00000003.JPG

Het is een 240 uit 1982 op LPG....en dat is de reden dat de V70N het veld moet ruimen.
Aan de ene kant erg jammer, want ik vind de V70N geweldig rijden!
Maar toen we hem kochten werkte ik nog gewoon in Doetinchem, en was het nog te doen.
Maar sinds anderhalf jaar werk ik in Ede, en is ie gewoon te duur.

Vandaag de N dus maar schoonmaken en poetsen voor de foto's.
Iemand een N kopen? ;D

De 244 is 3 jaar geleden helemaal overgespoten, wegens 4 andere deuren, en je kan ook van binnen zien dat het een liefhebbersauto is. Hij is altijd keurig onderhouden, maar er moet nog wel iets aan gebeuren.

Dat is dus ook eeb volvo waar ik altijd een zwak voor zal hebben :eusa_clap: Jammer dat ik mijn lange benen niet echt geweldig kwijt kan :azn:
Leuke klus om daar een airco in te bouwen ;D

)()()sT

Leuke bak hoor!!!

Maar om eerlijk te zijn kan ik me TOTAAL niet voorstellen dat ik zou kunnen wennen aan zoiets als ik uit een V70N zou komen.... Uit een 850 of V70 classic al niet ;)
Veel plezier ermee!

Ben

Ewout Schalkwijk

Mooie bak hoor, ik denk dat ik toch ook op zoek ga naar een reserve auto. Kost hier toch geen drol qua wegenbelasting. Felies!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Misha

Volvo blauw past bij Clau !
;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Emiel

Citaat van: )()()sT op 12-09-2011 10:50:13
Maar om eerlijk te zijn kan ik me TOTAAL niet voorstellen dat ik zou kunnen wennen aan zoiets als ik uit een V70N zou komen.... Uit een 850 of V70 classic al niet ;)
Veel plezier ermee!

Inderdaad...dat je in de winter de buitenkant moet krabben...daarna je slot moet ontdooien...daarna je handvat moet ontdooien. Vervolgens ben je binnen en moet je de binnenkant krabben. Onderweg met het gele sponsje je voorruit droogzemen. En niet te vergeten; iedere avond chili-con-carne eten om de heerlijkheid van de stoelverwarming enigszins te kunnen simuleren.

Maarre...veel plezier ermee hoor!

:evil: