Clau's Volvo-perikelen......en nu verder in een 5008!

Gestart door Claudia, 26-06-2008 21:00:23

Vorige topic - Volgende topic

knoertS70

Ik heb hier de vorige generatie, juist vanwege die ruimte. Alleen wordt die bij ons ingenomen door een stel duitse doggen.  ;D

Helemaal geen verkeerde auto. Ik vind die nieuwe ook gewoon mooi!
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

razorx

Shoquerend nieuws. ;)
Maar gefeliciteerd met een ronduit mooie auto. Niet zo een eenheidsworst bovendien.

PSA maakt goede auto's.
Nu komt een wellicht voor jou wat pijnlijke vraag:
Zit er een parkeerhulp in je auto?

V70geRwin

Altijd lekker een lease bak, was de saaie maar super ruime Superb nog een optie?
Nu nl ook met gratis dsg automaat.

knoertS70

Citaat van: Claudia op 08-06-2019 13:58:42
;D Zal er grappig uitzien!
Ik vind de nieuwe ook gewoon mooi. Het is geen Landrover of XC90, maar ook niet zo'n 300 in een dozijn ronde potvis.

Ik vind hem wel wat lijken op een landrover.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

razorx

Citaat van: Claudia op 08-06-2019 14:01:47
Nou, in de blue-lease wel, maar niet in de instapversie.
Lijkt me idd een uitdaging, maar na de draaicirkel en belachelijke A-stijl bij de V70n waarachter complete wielerpeletons verdwijnen, vertrouw ik erop dat ik dit ook kan. ;D
Gelukkig. Ik was even bang dat je van je geloof was gevallen. ;)

Taranis

Citaat van: Claudia op 08-06-2019 14:01:47
Nou, in de blue-lease wel, maar niet in de instapversie.
Lijkt me idd een uitdaging, maar na de draaicirkel en belachelijke A-stijl bij de V70n waarachter complete wielerpeletons verdwijnen, vertrouw ik erop dat ik dit ook kan. ;D

Binnenkort op schadeautos.nl, Peugeot 5008 Blue Bourrasque, weinig kilometers, met onverklaarbare parkeerschades ;D

Gefeliciteerd met de potvis ;D Wanneer krijg je 'm?
Wordt nog raar voor je, dat de totaalteller amper meer aangeeft dan de dagteller :D

Wil dat nog een beetje vooruit met 3 volwassenen erin met 1.2 driecilinder in zo'n grote auto? Volgens de cijfers wel (9,9 naar de 100) :eusa_think:
Een collega rijdt het oude model nadat ie er 3,5 jaar geleden z'n S60 2.4 op inruilde. Totaal geen problemen mee al blijft ie volhouden dat alles onder de 2.4 liter motorinhoud voor grasmaaiers is: na 90.000 km wil het wel wat olie verbruiken.

Taranis

Haha telepathie! Ik vroeg me toevallig vanmorgen af of je 'm al had en of ie een beetje bevalt :)

Veel plezier ermee! Komt ie ook een beetje vooruit of is het koffie en broodjes meenemen voor een sprintje naar 140 km/h?

Ewout Schalkwijk

Gefelicteerd Clau :D De eerste 40k blijven ze meestal wel heel ;D

Nee, gekheid. Die van jouw is vast beter dan mijn Partner. Die is nu bij 95k op de klok aan de beurt voor een nieuwe bak.

Etentje is nog steeds niet geweest? Dan kan ik nog een keertje naar Nederland komen ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx

Goed te lezen dat hij zo bevalt.
En dat het een mooie auto is, is mooi meegenomen.

Taranis

Citaat van: Claudia op 17-07-2019 13:35:57
en met 49 kom ik natuurlijk al aardig in de richting (voordat jij het gaat zeggen :P)

Zo jammer dat je het gras voor mijn voeten weg maait  :-\

Citaat van: Claudia op 17-07-2019 13:35:57
Etentje moeten we ff verschuiven tot over een paar weken :)

Ik snap het, zonder leren bekleding is ie niet toonbaar :-*

arjenT5R

Citaat van: Taranis op 17-07-2019 16:50:46

Ik snap het, zonder leren bekleding is ie niet toonbaar :-*

Iets met een aap en een gouden ring ofzo... ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!