Die film, Taxi

Gestart door volvo-eter, 01-07-2008 18:51:12

Vorige topic - Volgende topic

volvo-eter

Zo ik benn net terug van eenn autorittje in omgeving Heerlen , ik tirl nog een beetke

het was net de film taxi, het was de snelste auto waar ik ooit ingezetennn had. Het was een Volvo, een hele saai grijze bejaarden Volvo. Tenminste dat dacht ik. Het enige sportieve wat ik kon zien waren mooie grote velgen, zo groot als mams wokpannen (kan hele familie in keer gewokt mee worden).
Maar de auto was toch wel sportief toen ik erin zatt. Het was echt snel zo pieeeeeeeeeeee en dan boem zon knal uit de uitlaat en ik dacht dat we 50 reden in een paar seconden maar hij zat al op 100!!

Ook reed er voor ons een Subaru Impreza, die leek heel snel , het was een blauwe. Maar onze grijze opa auto kon hem toch bijhouden en nu associeer ik grijze opa autos met hele snelle sportauto's. Dus respect voor deze Volvo en mijn beeld is flink veranderd. Vroeger dacht ik dat de kans groter was dat ik Stevie Wonder op TV zag schilderen dan dat zo'n Volvo een racemonster was.

De auto was wel grappig want hij had rode spiegels haha. Wie verzint het  :-*

Moraal van het verhaal: indrukwekkende auto's die Volvos. En gewoon impressive omdat een leek het nooit zou verwachten.
Nou dat was mijn verhaal voor vandaag.

The Saint

Leuk verhaaltje!

We komen meestal uit de underdog positie met onze ouwe mannen auto's he! Kan weleens een voordeeltje zijn bij een sprintje..  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Walter

yep, leek me ook al :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT

Citaat van: volvo-eter op 01-07-2008 18:51:12
Ook reed er voor ons een Subaru Impreza, die leek heel snel , het was een blauwe.

Nou zeg... als wij gaan knallen komen we  nooit iemand tegen  :(

;D

Leuk verhaaltje!

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT