Saab man snapt niks van het volvo forum??

Gestart door aatje turbo, 03-07-2008 16:03:57

Vorige topic - Volgende topic

aatje turbo

Hallo,

Eigenlijk mag ik hier niet zijn, maar omdat ik ook in een zweed rij, vind ik toch weer een beetje van wel. Ik rij zelf een Saab 9000 2.3T en wil daar een aero van gaan maken, andere turbo en software en blazen maar.

Ik ben op zoek naar een TD04hl-15g turbo maar kan geen advertentie zetten bij jullie gevraagd onderdeel, snap er niks van??

993GT2

Citaat van: aatje turbo op 03-07-2008 16:03:57
Hallo,

Eigenlijk mag ik hier niet zijn, maar omdat ik ook in een zweed rij, vind ik toch weer een beetje van wel. Ik rij zelf een Saab 9000 2.3T en wil daar een aero van gaan maken, andere turbo en software en blazen maar.

Ik ben op zoek naar een TD04hl-15g turbo maar kan geen advertentie zetten bij jullie gevraagd onderdeel, snap er niks van??

Wellicht omdat je nog geen 10 'normale' berichten hebt geplaatst in de overige topic's. Lees ff de forumregels m.b.t. het plaatsen van advertenties door ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Probeer de tuners eens voor een turbo. Vaak hebben die nog wel wat liggen. Denk aan Fasttech, RICA en ET.
De Tussenpaus

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Methode

Hallo,

Geeft niks hoor, als je wat wil weten gewoon vragen. Anders doe je het via mij of via het Saab Forum.

Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Turbobiker

De Tussenpaus

FGG

Eigenlijk mag ik hier niet zijn

Wie zegt dat?

Volgens mij is iedereen hier welkom zolang ze zich maar aan de Forum-regels houden. Eén daarvan is idd de 10-berichten-regel.

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Methode

Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Ben

Citaat van: Turbobiker op 03-07-2008 17:34:13
Citaat van: VolvoMafia op 03-07-2008 16:31:02
ET is European Tuning :-)

Kun je RICA ook verklaren?

Is geen afkorting maar RIJK in het Spaans.
verg. Costa Rica

aatje turbo

ah ha, dat verklaard een hoop. in ieder geval bedankt voor het meedenken. en als iemand die turbo ergens ziet liggen, dan hou ik me aanbevolen

groeten adriaan

aatje turbo

tja, maar uit zijn verhaal merk je dat hij die turbo heeft vervangen omdat hij waarschijnlijk versleten is en een nieuwere heeft gevonden. Lijkt me niet zo handig om flink te zweten voor het erop zetten van een trubo waarvan je niet zeker weet of hij is goed is of  niet.

Niet dat ik nu zijn handel probeer af te kraken, maar ik hou er niet van om voor niks te klussen.

groeten

J a a p

Nou, ik heb m nog niet vervangen. Zit te twijfelen. Dat geluid waar ik over rep in de ad maakt hij al 500 km niet meer. Denk dat t toch wat anders is.
Ik kan een turbo met veel minder ervaring kopen, van daar dat mijn huidige te koop staat.
Hij heeft veel ervaring dat is waar. Hij zou best op korte termijn kapot kunnen gaan, maar hij is zeer recent nog grondig getest door Marko van MTE tuning, wat druk betreft ed. Hij levert nog de volle druk, en dat doet hij heel vloeiend. Hij lijkt dus prima in orde, maar goed garanties heb je nooit....

Ik weet niet wat een mooie prijs is voor deze turbo, maar ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor te hebben.
Wannabe C70 rijder.