Lapmiddel? of wondermiddel....

Gestart door Ralph, 07-07-2008 23:07:46

Vorige topic - Volgende topic

Ralph

Citaat van: Ludo op 11-07-2008 18:43:54
waar wacht je nog op dan?.  :D

Op meer mensen die beweren dat het spul ook werkt.   ;D ;D ;D
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af. Dat scheelt 2 glazen.

Topsport180

De kachelradiator van mijn V70 was lek en tussen het constateren daarvan en de dag van reparatie (2 weken) heeft de dealer dat anti-leak spul erin gekiept. Ik kan je zeggen dat er 0,0 verbetering te bespeuren was, met andere woorden ook na toevoeging van dit middel bleef er vrolijk witte rook uit de ventilatieroosters komen  :eusa_whistle: Ben blij dat het ding inmiddels gerepareerd is  8)
Datzelfde geldt voor het aircosysteem, waarvan o.a. de verdamper en accumulator lek waren. Ik heb de lekken met eigen ogen gezien (fluorescerende vloeistof i.c.m. speciale bril) en geen enkel goedje had dit lekken volgens mij nog kunnen tegengaan ...

Enne, linksom om rechtsom ben je m.i. de kosten van reparatie kwijt, aangezien je de auto met een defecte airco ook niet kan verkopen. Althans niet voor het bedrag dat ie MET goede airco waard is  ;)
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

Racingbrick

Nou ok dan,
De mijne in afgevuld en afgeperst in jan 2006, was in juli 2006 leeg...
Leuk dat afpersen en de verklaring dat het spul dicht is.... not.

Toen doorgereden tot mei 2007, en af laten vullen ( eerst leegzuigen uiteraard) en af laten persen... ja hij was toen ook weer dicht....
Toen de 134a er in, en dat ging goed, hij koelde weer als van ouds, en toen de leak stop pro er bij, wow..... de temperatuur ging nog verder omlaag...

Daar rij ik nu al 14 maanden mee, zonder bij gevuld te hebben.... het systeem werkt prima bij mij.

Leak stop pro zou het beste middel zijn om een systeem te dichten, en het blijft nog 1 jaar aktief zoeken naar lekjes in het systeem, tevens dicht het de lamellen in de pomp beter af, zodat je een hogere ( koel) opbrengst hebt.

Ik was bij Sander Westra een redelijk bedrag kwijt voor de hele grap, uiteraard kan je ook 1000-1500 besteden bij een ander adres, met het risiko dat je na een 6 maanden weer aan de gang kunt, tenzij de alles gaat vervangen...

Voorlopig gaat het bij mij al 14 maanden goed.

Jij hebt de keus...

Voor mij is het een wondermiddel.......

Ralph

Citaat van: Racingbrick op 11-07-2008 19:40:10
Nou ok dan,
De mijne in afgevuld en afgeperst in jan 2006, was in juli 2006 leeg...
Leuk dat afpersen en de verklaring dat het spul dicht is.... not.

Toen doorgereden tot mei 2007, en af laten vullen ( eerst leegzuigen uiteraard) en af laten persen... ja hij was toen ook weer dicht....
Toen de 134a er in, en dat ging goed, hij koelde weer als van ouds, en toen de leak stop pro er bij, wow..... de temperatuur ging nog verder omlaag...

Daar rij ik nu al 14 maanden mee, zonder bij gevuld te hebben.... het systeem werkt prima bij mij.

Leak stop pro zou het beste middel zijn om een systeem te dichten, en het blijft nog 1 jaar aktief zoeken naar lekjes in het systeem, tevens dicht het de lamellen in de pomp beter af, zodat je een hogere ( koel) opbrengst hebt.

Ik was bij Sander Westra een redelijk bedrag kwijt voor de hele grap, uiteraard kan je ook 1000-1500 besteden bij een ander adres, met het risiko dat je na een 6 maanden weer aan de gang kunt, tenzij de alles gaat vervangen...

Voorlopig gaat het bij mij al 14 maanden goed.

Jij hebt de keus...

Voor mij is het een wondermiddel.......

ah, eindelijk wee reen positieve reactie.  :eusa_dance:
Mag ik vragen wat je voor het afvullen inclusief de laekstop ongeveer kwijt was?

Racingbrick

ik d8 iets van 150 a 160euro voor alles, en ik heb al 14maanden een perfect werkende ECC.
Wat de toekomst brengt zien we wel.
Voorlopig geniet ik al bijna 15 maanden.....

Ralph

Citaat van: Racingbrick op 12-07-2008 19:03:54
ik d8 iets van 150 a 160euro voor alles, en ik heb al 14maanden een perfect werkende ECC.
Wat de toekomst brengt zien we wel.
Voorlopig geniet ik al bijna 15 maanden.....

Lastig om op jou mail een antwoord te typen....
blijf maar naar dat plaatje van jou kijken.......... :P :P :eusa_drool:

Maarruh.. elk aircobedrijf kan dat voor mij doen lijkt me?

heutink

;D
Hoe zo plaatjes kijken Ralph.........?? ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Ralph

Citaat van: heutink op 12-07-2008 19:16:47
;D
Hoe zo plaatjes kijken Ralph.........?? ;D

de rits is al los, maar er gebeurt niks   :eusa_snooty: