stotterende tdi tussen 2000-2500 rpm

Gestart door Bart de B, 09-07-2008 10:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

850estatetdi

Nou zit er alleen erg hard aan te denken om hem te chippen

franknadine

zorg eerst maar dat je roffel helemaal tip top is , dat heeft jos ook vast tegen jou gezegd. . .

en wat moest je betalen als ik vragen mag...


mooi dat het weer klaar is...

Bedankt Jos :police:




850estatetdi

was 55 euro kwijt dus een erg nette prijs en een super service,Ik ga daar zeker vaker komen me riemen zitten er ook bijna aan te komen dus dat vind jos wel een leuk klusje denk ik

elianmars

Citaat van: barry26 op 29-09-2009 23:13:16
was 55 euro kwijt dus een erg nette prijs en een super service,Ik ga daar zeker vaker komen me riemen zitten er ook bijna aan te komen dus dat vind jos wel een leuk klusje denk ik


55 euro? Daarvoor mag je bij de dealer net naar binnen rijden  :eusa_shifty:

850estatetdi

dat dacht ik ook ja gin bij de volvo in almelo ff wat info in winnen wat het zou gaan kosten om alle riemen+spanrollen+waterpomp te vervangen en die kwamen op een prijs van 1267 euro ongeveer,en bij jos ongeveer 800 toch een best verschil dacht ik

850estatetdi

Heb vanmiddag wel de turbodruk meter in gebouwd heb een druk van 1 bar bij vol gas is dit goed of slecht

pimsam

Ik heb bij een Belgische dealer 1,5 jaar ook zo iets betaald voor het afstellen. Ga binnenkort weer.
NL dealers zijn vaak gewoon duurder en mogen bijv geen gebruikte onderdelen verkopen.

Gunnar

1 bar overdruk bij vollast is standaard ja. Om exact te zijn draaien ze 0.93 bar overdruk, ik zet ze bij tuning op 1.2 bar.De KKK K14 turbo is eigenlijk nogal klein voor de 2.5tdi.

Waar heb je de meter ergens gemonteerd?
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

850estatetdi

Ik heb de meter nu ff tijdelijk links naast de radio zitten ga van de week kijken voor tempratuur meter enzodan ga ik alles netjes in bouwen,kan je de turbo druk ook zelf iets hoger krijgen

Henk855

Denk dat Gunnar bedoeld waar je hem hebt aangesloten, onder de kap dus
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Gunnar

Neen ik bedoelde echt waar in het interieur. Een a-zuil houder vind ik op een tdi nogal erover.
Ik heb nog wat meters liggen en zoek nog een goede plek om ze neer te planten.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

850estatetdi

ik zit er over te denken om hem boven op het dashboard te zetten op het vlakke stuk boven de radio

850estatetdi

Sinds vandaag is het probleem weer terug als de motor echt warm is wil die weer niet starten,zou het de verstuivers kunnen zijn.de brandstof pomp staat goed tempratuur sensor is nieuw wie heeft er nog een ideetje wat ik kan proberen

ik-rol

De dieselopbrengst van de brandstofpomp neemt af met de temperatuur (de ECU regelt dat). Bij slijtage van de brandstofpomp en warm weer, is die opbrengst nagenoeg nul, zodat de motor bij warme motor niet start (ik heb dat bij lange ritten bij erg warm weer). Een dieselspecialist kan dat voor je vaststellen (BV Terlouw). Ik denk dat ze ook kunnen vaststellen of het aan de verstuivers ligt.

850estatetdi

bedankt voor je reactie,weet je ook zo wat dat zou kosten