Miyel; eindelijk de gewilde t-5R

Gestart door Miyel, 09-07-2008 19:13:34

Vorige topic - Volgende topic

Miyel

Hallo allemaal...

Erwin, mijn (vakantie)werkgever had een 850 t-5R.. en ik mocht er regelmatig mee op pad. Dit is ten strengste af te raden, aangezien je logisch gezien knetterverliefd op zo'n wagen wordt als je hem onder je kont hebt..

Ik heb geprobeerd mezelf er van af te houden door een mazda 323 GT te nemen.. maar zodra je die volvo weer ziet komt het verlangen weer terug.. en uiteindelijk kom je achter datgene wat je al lang wist;
Je kunt geen relatie hebben terwijl je verlangt naar een ander...

Dus, na jaren van wachten heb ik hem dan eindelijk gekocht..   De volvo 850 t-5R van mijn (inmiddels
oud)werkgever..

Het is een 240 pk versie, origineel nederlands met 2.3l motor. Zwart, en compleet standaard op zijn mooist.
Bijzonderheden zijn een ingebouwde telefoon, maar geen originele radio..   en dat is meteen 1 van de eerste wensen op mijn lijstje..

???   wat the f...         en nou maken dat je van die bumper af komt!
altijd het zelfde, eerst al die vrouwen erbij weg halen voor je een keer een foto kunt maken..  :eusa_snooty:
:eusa_liar:    :eusa_shifty:

en jongens.. Geweldig forum..!

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Bouke

Welkom op het forum

Mooie strakke bak hoor :eusa_clap: en die dames ook hoor :eusa_drool:

Emiel

993GT2

Welkom op het forum en idd; die dames verpesten wel een beetje het zicht op je roffel! ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

The Saint

Citaat van: Emiel op 09-07-2008 19:20:52
Leuke intro, welkom..

idd  ;D

Welkom Miyel. Errug mooie wagen, foto's goed bewaren  :eusa_dance: ;)
No shirt no shoes, no pinball

MikeyQR

Welkom op het forum Miyel.

Mooie strakke bak hoor :eusa_clap:
Idd compleet standaard op zijn mooist  ;)

Martijn-PA

Heej Miyel, welkom hier!

Originele radio heb ik evt nog wel voor je liggen (SC-805). PB maar voor meer info.

Groeten Martijn

Miyel

Bedankt voor de reacties.. zo snel al.

Het is inderdaad best een strak ding.. goed in de lak..
Ik vind hem standaard inderdaad de beste uitstraling hebben.. krijg van veel mensen te horen dat ik er xenon en dumpvalves enz in moet bouwen.. maar dat vind ik niet passen bij het chique wat hij uitstraalt.
Misschien niet dat wat mensen van een 23 jarige verwachten, maar ik heb het niet zo op tupperware bakken.

Ben van het weekend dus op zo'n tupperware party voor auto's geweest, en mocht mijn t-5r op het podium zetten voor een professionele fotoshoot. Ik wacht nog op de foto's, deze zijn met de telefoon gemaakt.. Dus komen nog mooiere aan..    wel met de dames helaas  :eusa_angel:

En.. ik heb nog genoeg vragen.. over service lampjes, en blokerende kinderzitjes.. maar ik probeer alles eerst met de zoekfunctie, en die vind hier verdraait veel.

Ron 123gt

Lekker orgineel houden, is prachtig zo!!!

MikeyQR

Citaat van: Miyel op 09-07-2008 20:27:58
Bedankt voor de reacties.. zo snel al.

Het is inderdaad best een strak ding.. goed in de lak..
Ik vind hem standaard inderdaad de beste uitstraling hebben.. krijg van veel mensen te horen dat ik er xenon en dumpvalves enz in moet bouwen.. maar dat vind ik niet passen bij het chique wat hij uitstraalt.
Misschien niet dat wat mensen van een 23 jarige verwachten, maar ik heb het niet zo op tupperware bakken.

mee eens standaard beste uitstraling.
ik krijg ook vaak te horen dat ik er xenon,heldere koplampen,dumpvalves etc. moet in zeten nou ik hou mijn R lekker standaard misschien niet dat wat mensen van een 22 jarige verwachten maar ik vind origineel gewoon het mooist. ;)

Gr Mike

theovh

Echt een mooie kar!

En die dames, van de bumper hup in de kofferbak!

Misschien komt dat kinderzitje dan eerdaags ook van pas  :eusa_sick:
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

BenC70ES

Mooiste voorstelling sinds lang!  8)

Welkom met je mooie T-5 R  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Topsport180

Gefeliciteerd met je aankoop, die auto ziet er echt nog puntgaaf uit !`Je ziet zo al wel dat ie door een liefhebber is bereden/onderhouden. Ook mooi dat er zo'n speciaal verhaal aan zit.
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

RATFINK

Welkom, en een bekend verhaal  ;D

Leuk he werkgevers met smaak  :eusa_clap:

Miyel

Citaat van: theovh op 09-07-2008 20:54:45
Echt een mooie kar!

En die dames, van de bumper hup in de kofferbak!

Misschien komt dat kinderzitje dan eerdaags ook van pas  :eusa_sick:

In die kofferbak is een goed idee..
Maar ik wil eerst nog heeeeeel veel oefenen voor ik het zitje nodig heb..