Inbouw Stinger DSI

Gestart door supermaarten, 12-07-2008 15:01:10

Vorige topic - Volgende topic

supermaarten

Hallo allemaal!

Mooi forum, al veel gelezen maar nu ook een vraag:

ik heb sinds een aantal maanden een V70 uit 1998...

nu wil ik een Stinger DSI inbouwen maar heb geen idee hoe de kabel van de motorruimte naar het interieur te krijgen...

iemand ervaring?

Soulfly

Op diverse plaatsen in het schutbord zullen wel rubberen doorvoerdoppen lopen.
Aangezien daar allerlei andere kabels al doorheen lopen. Daar kan je eventuele extra kabels ook door leiden.
Waar ze exact zitten, moet je me dan weer net niet vragen, in een x70 zal het ongetwijfeld anders zijn dan in de 850

Dan is het alleen even kijken waar deze uitkomen achter het dashboard (dat kan wel eens aardig frutten zijn, een trekveer wil dan wel eens handig zijn).

elianmars

Geen idee hoe dik de kabel van die Stinger is, maar ik had in mijn 850 een kabel via de zekeringkast, die onder de motorkap zit, naar binnen gehaald.
Onderin die zekeringkast zit ruimte om naar binnen te gaan. Ik heb het deksel van de zekeringkast gewoon over de kabel geduwd. Kabel heeft daar geen last van gehad (dat hoeft natuurlijk geen garantie te zijn dat het met jouw kabel ook goed gaat  :eusa_shhh: ;)).

supermaarten

best een dikke kabel... het is een usb kabel (met vierkantje uiteinden) je ziet ze ook vaak bij printers...

wat een gedoe dat inbouwen.... zit ook nog met het probleem van de voeding, maar ben van plan die voor de radio af te tappen

Rudi

Bij mij past hij prima,samen met nog een andere kabel :eusa_angel:  Raymond van FS heeft hem bij mij ingebouwd :)
Dr.Go-Fast...

thuur

Er zijn 2 doorvoermogelijkheden. Rubber dop passagierskant en een lege tule onder de zekeringkast.

Gr ;)

supermaarten

de DSI zit inmiddels in de V70... via de zekeringkast (sneetje gemaakt in de rubber afdichtingen van de kast en daar de kabel ingetrokken), ging uiteindelijk best makkelijk!

De voeding heb ik bij de radio afgenomen met (3x) een kabelaftakklem, ideaal!