Arjan is ook nieuw hier

Gestart door arjan_de_jong, 13-07-2008 11:08:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjan_de_jong

Hey,

Ik ben dus Arjan (duh), 25 jaar oud en werkend in veenendaal in een computerwinkel en woon in Zwolle
Vanwege de flinke stukken die ik dagelijks moet rijden was ik al even op zoek naar een gas auto. Na wat auto''s bekeken te hebben ben ik toch blijven hangen bij de 850.

Sinds gister ben ik een gelukkige bestuurder van een volvo 850 estate GLE uit 1994.

Auto heeft nog wel 4 nieuwe banden nodig en mist zijn grilletje vanwege een kleine schade.
Auto is nog maar net ingereden met 470000 KM op de teller en rijd echt super. zelfs met afgesleten banden geen enkel trillinkje in het stuur enzo. In de wang van de stoel zit een klein scheurtje maar verder ziet hij er van binnen ook nog geweldig mooi uit. Ikke is hellemaal blij!

Foto:






Naast deze auto heb ik nog een leuke verzameling andere auto's staan:

Suzuki SC100 GX uit 1980
Honda Accord sedan uit 1978 (eerste model)
Mercedes 190 BRABUS 3.0 uit 1987 (Enig in NL)
Citroën BX 1.9 Break (deze is nu vervangen door de 850 maar nog niet verkocht (iemand intresse voor weinig :eusa_silenced: )




993GT2

Welkom op het forum en geniet van je 850.

Als je nou idd die BX de deur uit doet en € 400,- bijlapt heb je 4 nieuwe bandjes voor de roffel! ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Claudia

Welkom Arjan.

Van alle markten thuis, zo te zien! ;D

Veel plezier met je net ingereden 850!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

The Saint

Sowww Arjan, jij bent de hele dag druk met het 'managen' van je wagenpark  ;)

Welkom op het forum!
No shirt no shoes, no pinball

Sbv

Welkom op het forum.

Jij maakt de buurt zeker wel erg blij met zoveel auto's op parkeerplekken  ;D

Bouke

Welkom hier verzamelaar ;D

Veel rijplezier toegewenstmet de 850 GLE :)

arjan_de_jong

Zow bedankt voor de vele reacties nu al :)

En er word hier geklaagt over een parkeer probleem... Ik zie het probleem niet hoor.. :eusa_think:

De BX staat te koop en moet zeker snel weg. 2 van die grote bakken is echt te veel. En de BRABUS gaat ook weg.

De bedoeling dat alleen dus de suzuki, de Honda en natuurlijk de volvo blijft. Meer dan zat toch? 1 auto voor elk + een hobby auto  ;D
Alleen moet er ooit nog eens een 205 GTI/ Genty/Griffe o.i.d. komen. dat blijft toch mijn droom

V70geRwin

Zo is dat, rijden moeten ze  ;D
Veel plezier met je roffel!

rifwachter

Hallo Arjan,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjan_de_jong

Gister een dagje wezen klussen en ook even de 850 op de brug gezet zodat ik de onderkant even goed kon bekijken.

Het viel me gelukkiog alles mee!

Zoals ik eigenlijk al hoorde en voelde is dat de laatste steun van de uitlaat geheel afgebroken was en het laatste opzet stukje van de uitlaat was half weg gerot.

Nieuwe steun gemaakt zodat de uitlaat er weer stevig onder zit en heb er gelijk een nieuw eind stuk opgezet zodat het er weer mooi en fris uitziet.

Ik had nog een nieuwe stekker liggen voor de trekhaak dus die zit er ook al op.

verder een lekage gevonden in het blok. de krukas keering is lek maar gelukkig nog niet heel erg dus dat stel ik uit tot eind augustus (3 weken vrij  ;D)
Alles bij elkaar valt me het erg mee. Het kon veel erger!

Vandaag gaat hij voor de keuring dus dat is ook even wachten. Ik weer iig dat de banden afkeur zijn maar verder lijkt me alles OK En dat keuring bedrijf mag mij gelijk een prijspgafe maken voor 4 niewe banden.

M a r c

Hey!  Ik heb exact zo'n zelfde Accord gehad  :D  Waren fijne wagens.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RRRRR_Ramon

Hey, ik heb exact zo'n 855 gehad  :laugh: Waren fijne wagens.    ;)

Welkom op het forum Arjan. Veel plezier.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

RRRRR_Ramon

Citaat van: mehn op 14-07-2008 10:23:04
Citaat van: RRRRR_Ramon op 14-07-2008 10:13:40
Hey, ik heb exact zo'n kleur 855 gehad  :laugh:

:eusa_whistle:

Ja kleur.......  :P

Hij heeft weer internet hoor.........  ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

arjan_de_jong

#14
hoe word deze kleur eigenlijk genoemd??

Ik vind het echt een apart mooie kleur.

Citaat van: M a r c op 14-07-2008 09:52:52
Hey!  Ik heb exact zo'n zelfde Accord gehad  :D  Waren fijne wagens.

Die rijden idd heerlijk. Alleen roesten ze net zo goed als dat ze rijden... heel erg goed dus. Deze accord hebben we geheel gerestoureerd. Hij is eind 2007 compleet overgespoten.