Nieuw Speeltje: Kenwood DNX-8220BT FOTO'S!!

Gestart door MarcoV, 16-07-2008 12:29:34

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Hier mijn nieuwe speeltje, ga het weekend maar op mijn gemak er in bouwen en uittesten!
Zit alles op, radio/cd/dvd/navigatie/bluetooth/ipod interface enz.
Plaats wel foto's als ie er in zit.

http://www.kenwood.nl/products/car/navigatie/navigatie/DNX8220BT/

MarcoV :eusa_boohoo:

MarcoV

Zo, hij zit er in hoor! wat een gaaf apparaat zeg, alles in 1 unit en het werkt erg makkelijk.
Microfoontje van de bluetooth maar mooi weggewerkt in een loos plaatje, zit wel goed daar!
Navigatie is ook erg goed en duidelijk, kortom ik ben er erg blij mee!
Hier de foto's:

Op naar de volgende klus,

MarcoV ;)

FelixB

855R & C70 T5 cabrio automaat

michiel

Weten we meteen waar je woont (want niet in je persoonlijke details).  :eusa_whistle:
Althans ongeveer.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

MarcoV

Nee, klopt niet want de sattelieten moeten nog gesynchroniseerd worden tijdens het rijden!

MArcoV ;)

de geneRaal

wat een mooi ding!

dit heb ik wel eens vaker gezien,maar dan in sjonniebakken  ::)

hier staat hij veel mooier in  :eusa_clap:

wat kost nou zoiets als ik vragen mag?

gr maus 8)
Blackstone under construction

Turbo-Geek

Zitten zo rond de 1300-1400 euro ....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

MarcoV

Citaat van: de geneRaal op 19-07-2008 13:16:30
wat een mooi ding!

dit heb ik wel eens vaker gezien,maar dan in sjonniebakken  ::)

hier staat hij veel mooier in  :eusa_clap:

wat kost nou zoiets als ik vragen mag?

gr maus 8)

Nieuwprijs van de 8220 is tussen de 1300,- en 1400,- in. Vriend van mij levert deze kenwoods, je hebt al een goedkopere versie vanaf 900,-.

MarcoV

thuur

Citaat van: MarcoV op 19-07-2008 13:14:02
Nee, klopt niet want de sattelieten moeten nog gesynchroniseerd worden tijdens het rijden!

MArcoV ;)

Volgens mij is 'Thuis' een plek die je zelf op de kaart hebt gezet. Althans, als ik ga zoeken in regio Voorburg vind ik die plaats niet :evil:
De auto staat binnen vannacht?

Mooi ding hoor! We lezen graag je ervaringen.

Gr ;)

MarcoV

Thuis is inderdaad thuis maar is niet de exacte locatie zag ik later.
Je moet eerst even een stukje rijden om het systeem te calibreren.
En nee, de auto staat gewoon buiten, hopen dat het goed gaat maar hé ;)
Systeem bevalt zeer goed, geluid is nog beter dan mijn vorige kenwood en heeft veel meer instellingen die je kunt aanpassen aan de auto.
Navigatie is zeer nauwkeurig en snel, dit komt mede omdat de kaarten op de interne geheugen worden opgeslagen.
Ik heb er nu een usb-stick op aangesloten die je gewoon kunt benaderen via de touchscreen en je ook een playlist krijgt met alle informatie van de artiest.
Ook kun je er een ipod aanhangen die je dan gewoon bedient via het scherm en deze wordt dan ook gelijktijdig van stroom voorzien middels de interface.
De bluetooh functie werkt prima en de telefoon syncroniseerd na eenmalige aanmelding foutloos bij instappen, geluid is prima maar dit was met mijn oude parrot al goed en in deze kenwood zit parrot ingebouwd!
Kortom zeer tevreden tot nu toe en ik vind het een echt aanrader voor iemand die alles in 1 apparaat wil hebben!

MarcoV ;)

elianmars

Mooi spul, Marco!

Ik heb het ook allemaal, alleen wel verdeeld over drie apparaten :eusa_shifty:

viking_in_shorts

Hej Marco,

Zie net dit topic. Volgens mij heeft dit al best wel alles wat ik wil :eusa_think:

Hoe zit het met Dolby? Had je eerst dolby surround, en heb je dat nog steeds? Welke versterker gebruik je? (intern of extern?) Eigenlijk is de vraag: is het plug & play met een bigfront?
Oh ja - en nog 1 vraag: hoe lang duurt het voordat dat ding is opgestart?

Turbo-Geek

CiteerOok kun je er een ipod aanhangen die je dan gewoon bedient via het scherm en deze wordt dan ook gelijktijdig van stroom voorzien middels de interface.

Helemaal waar maar er komt dan wel ff een interface bij die je moet kopen die de helft van je I-pod kost tegenwoordig en als je dan alles bij elkaar opteld dan is het een duur setje. Wel heel erg mooi overigens !
  The things you own end up Owning you !

MarcoV

Citaat van: Turbo-Geek op 24-07-2008 13:15:16
CiteerOok kun je er een ipod aanhangen die je dan gewoon bedient via het scherm en deze wordt dan ook gelijktijdig van stroom voorzien middels de interface.

Helemaal waar maar er komt dan wel ff een interface bij die je moet kopen die de helft van je I-pod kost tegenwoordig en als je dan alles bij elkaar opteld dan is het een duur setje. Wel heel erg mooi overigens !

Ipod kabel kost maar 49,-, maar je kunt ook doen wat ik gedaan heb nml een USB-stick van 32 gb volgezet met muziek en die er aan gehangen.
Kun je op de zelfde manier bedienen via touchscreen met alle tags er bij.
Kostte mij 50 euro via een collega en je wilt niet weten hoeveel uur er op kan!

MarcoV