De bladen

Gestart door Ben, 16-07-2008 20:05:21

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Tijd voor een zomerpoll.

Heb je een abonnement op een van de Nederlandstalige autobladen? Ik heb de belangrijkste in de poll gezet.
Of misschien lees je de interessante artikelen tijdens het koffiedrinken bij het tankstation?

Ik wacht telkens een leuke actie af en neem dan een half jaar abonnement.
Op dit moment is het de Autokampioen en daarvoor was het de Autovisie.

Turbo-Geek

Abo op GTO, machtig mooi (luxe) blad.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

BenC70ES

Af en toe de autogids...   geen abonnement meer wegens veel te veel diesels die ze testen. 

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Duell

Carros  ;D 
Heerlijk blad,
+geen gezeik over auto's onder de 75.000 (of het moet een goedkoop exclusief autootje zijn)
+Mooie foto's
+leuke schrijfstijl

-te dure advertenties. (horloges voor 10.000, maar das niet echt een minpunt)
-verschijnt maar 8 keer per jaar (dacht ik)

Simplicity

Vroeger autoweek (toen het nog enigzins goed was...) daarna tijdje losse topgears (de engelse) maar mede het internet en beetje tijdsgebrek al een tijdje niks meer...
Maar missen doe ik het niet...

gr Sander

Rayman

Ik duik af en toe in de Autovisie (als ik er zin in heb), beetje Topgear Magazine en inderdaad, GTO is ook een erg mooi blad vind ik. Carros vind ik meer een life-stylemagazine dan een autoblad, is niet aan mij besteed. Autoweek: doet het altijd goed op de WC! ;D.

Emiel

Libelle, Margriet en de WD40 weekly staan er niet tussen...

Freakybaby

Ik heb geen abbo's op bladen meer. De ongelezen stapel werd veel te groot.

Chrissie een stuk of 5, soms weekbladen, soms maandbladen. 3 abbo's waren een verjaardags/kerst kado
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fearless

Ik las altijd de GR8, is alleen een tijd terug samen gegaan met Automaxx. Alleen de NL versie (automaxx) vind ik niet veel meer aan, en de GR8 is niet meer te koop in NL.  :eusa_wall:

Verder af en toe Autoweek, Autopress (abo op het werk), AMT (staan ook auto's in)....

razorx

Citaat van: Emiel op 16-07-2008 20:40:44
Libelle, Margriet en de WD40 weekly staan er niet tussen...
Je mist wat, de Kontakt 60 is ook leuk.

Nee even serieus: Werd gekweld door papierstapels. Nu hoef ik alleen nog te deleten.
Digitaal dus.

Jur

GTO heb ik ook al een jaar of twee een abonnement op. De artikelen zijn goed te verkauwen.

Kost eigenlijk eigenlijk ook niet zoveel. Autoweek gaat mij te veel over auto die ik elke dag op straat kan bekijken. Wegdromen doe je toch beter bij de Lambo's, dikke Merc's en Bentleys.

Daf46

Citaat van: BenC70ES op 16-07-2008 20:16:30
Af en toe de autogids...   geen abonnement meer wegens veel te veel diesels die ze testen. 
Koop ik ook regelmatig eens losse nummers van.
Daarnaast jaren geabonneerd geweest op Classic & Sportscar.

WYD

Autobladen niet, wel vakliteratuur van m'n vriendin (hondentijdschriften).
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

M a r c

Effe denken...

Auto & Tuning
Automaxx
KNAC clubblad
Bilsport (Zweeds)

:)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Joris_Scholte

Autovisie, maar heb het abbonement opgezegd, vind het onafhankelijke er de laatste tijd een beetje af.