Origineel of betere schijven ?

Gestart door Marley, 19-07-2008 00:33:16

Vorige topic - Volgende topic

Marley

Beste lotgenoten ,

Na een klein jaartje rijden in mijn T5 heb ik onlangs de remblokken voor vervangen ( imitatieblok via Heuts automaterialen ) Na enige weken rijden is de auto in het stuur flink gaan trillen bij het remmen vanaf hogere snelheden . Rem ik bij b.v. iets langere afstanden een poosje niet dan trilt de auto flink in het stuur vanaf + - 80km/u en voel ik ook het rempendaal lichtjes op en neer gaan .

Rem ik enkele keren fors direct achter elkaar dan wordt dit trillen minder . Zelf denk ik aan schijven die niet meer recht zijn . Remklauwen schuiven prima en liggen vrij . Nu zie ik bij autopartsonline BRAKEMAX-SPORT-remschijfset. Ervaringen mee iemand en hoe staat dit in verhouding met de originele schijven en blokken ? Ik moet ze wel per post laten komen van autopartsonline, hoe is jullie ervaring ?

Banden, velgen en auto is verder prima en ook nergens speling op dat het trillen kan veroorzaken. Het rempendaal dat reageerd is denk ik al genoeg voor de schijven te verdenken . OOk dat bij warme remmen het trillen afneemt zegt denk ik ook genoeg ?

Greetz Marley

thuur