Nieuwe 850 T-5R AT 2.0 g3

Gestart door Wally850, 19-07-2008 17:50:49

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Mijn italiaanse R is inderdaad 2.0, overigens met T-5 op de kentekenpapieren.
Dealer heeft uitsluitsel gegeven over wel of geen R, en.... het is R eentje!! ;)

Kali-Integrali

Welkom Teddy,

Fijn dat het R eentje is!
Succes met de nog openstaande puntjes..

Gr. Martijn

)()()sT

Citaat van: Kali-Integrali op 21-07-2008 17:19:39
Welkom Teddy,

Gr. Martijn

???

Teddy "loopt" al geruime tijd rond op het forum, ik geloof dat iemand anders zich voorgesteld had ;)

Teddy81

Citaat van: )()()sT op 21-07-2008 18:59:03
Citaat van: Kali-Integrali op 21-07-2008 17:19:39
Welkom Teddy,

Gr. Martijn

???

Teddy "loopt" al geruime tijd rond op het forum, ik geloof dat iemand anders zich voorgesteld had ;)

Hahaha ja behoorlijk, ook al zet ik in verhouding tot sommigen niet heel veel berichten neer.
Maargoed, toch bedankt hoor.... en openstaande puntjes blijven. ;)

BeRnd

He Wally 850,

Komt deze auto toevallig uit Beneden Leeuwen? Stond op MP?  Volgens eig. kwam de auto uit Italie via Duitsland ...
Titans lagen er onder maar waren zo krom als een hoepel, vandaar setje colomba's. Dacht ook dat motor is v.v. nieuwe kop? :eusa_doh:  Werkt de CV goed?
Iig mooie auto met dito kleur...
Suc6 en veel rijplezier
BeRnd
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

Wally850

Hi mensen,

Is idd degene die in Beneden-Leeuwen te koop stond.
Heb alle import gegevens meegekregen, komt idd via Duitsland uit Italie.
Kop is er idd afgeweest, Keerring aan AT zijde ook vervangen. 1e NL eigenaar heeft er een hoop aan moeten doen, 2e heeft er zelf ook het nodige aan gedaan maar komt uit een goed nest (Volvo) mijnsinziens. Motor loopt heel soepel en verbruikt geen olie verder, koelvloeistof ook mooi schoon nog, geen rook bij starten of vol gassen. Waren voor mij toen toch tekenen dat het een en ander goed was uitgevoerd.... tijd zal het leren. Ondanks de onduidelijkheid over de history en onderhoudgegevens was de prijs goed en gaf mij de ruimte om nog evt wat te vervangen mocht dat nodig zijn... (nog niet gebruikt, anders dan wat bougies etc)

Stuur meldcode wel via PB en ben eigenlijk wel benieuwd.
Achterklep is  meegespoten, interne foto zal ik binnenkort erop zetten.
ter info, stoelen hebben centraal leer en op de zijkant alcantara en "hout"is het hele donkere, niet die vurige. (of er is een goeie job gedaan in vervangen)

auto is met deze bumber ingevoerd meer weet ik helaas niet, heb de marktplaats aanbieding uit 2006 thuis (foto met Titans...)

grtz

ps Vulk... lijnolie is toch voor je achterlichten? (zijn idd dof, goed gezien op de foto)

Methode

Citaat van: Wally850 op 21-07-2008 21:24:43
ps Vulk... lijnolie is toch voor je achterlichten? (zijn idd dof, goed gezien op de foto)

'kzoueerstmaareensdegebruikershandleidinglezenvoordatjediteropsmeert!
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Vulk

Lijnolie werkt vooral heel goed op de bumpers. Kijk hier maar eens naar de post in verband met de lijnolie. Na 2-3 keer zijn ze er nog strakker uit. Werkt ook goed op de deurgrepen.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26905.30.html

Methode

Citaat van: Vulk op 21-07-2008 22:43:43
Lijnolie werkt vooral heel goed op de bumpers. Kijk hier maar eens naar de post in verband met de lijnolie. Na 2-3 keer zijn ze er nog strakker uit. Werkt ook goed op de deurgrepen.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26905.30.html

Gekookte lijnolie, dat zeg ik ........ ;D
Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Vulk

Ik gebruik rauwe omdat ik geen gekookte vond en het werkt ook heel goed als je de wagen wat in de zon zet (en dan nog).

Spin!

Beneden-Leeuwen!? Dat ligt naast Druten, Druten = Rima...

Ik durf geen conclussies te trekken... :eusa_silenced:

www.vm-parts.nl