Liefhebber stelt zich voor

Gestart door Gafpa, 22-07-2008 11:32:57

Vorige topic - Volgende topic

Gafpa

Hallo allemaal, mijn naam is Michiel en ik ben op zoek naar een 850 t-5 estate waar al LPG inzit of waar ik het in ga bouwen.

Verwacht voor m'n werk namelijk veel km's te gaan rijden en dan is zo'n 850 eigenlijk de enige optie:
- Betrouwbaar en onverwoestbaar
- Heerlijke reisauto
- Stijlvol
Rij nu een Saab 9-3 2.0 lpt op benzine, die gaat dus de deur uit. Ook een heerlijke auto trouwens.

rifwachter

Hallo Michiel,

Welkom op het forum, en veel succes met de zoektocht.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Gafpa

Ik rij trouwens ook een volvo 164 B30A uit '72. Da's wel even van een andere categorie, maar in 2 vd 3 dingen hetzelfde als de 830:
- Betrouwbaar en onverwoestbaar
- stijlvol

Ook een ontspannen auto om in te rijden, maar voor 40K p/jr toch net niet ;)

993GT2

Welkom op het forum en idd veel succes met de speurtocht.

Staat er hier op het forum iets te koop wat je zoekt btw?
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

FGG

Citaat van: Gafpa op 22-07-2008 12:13:19
Ik rij trouwens ook een volvo 164 B30A uit '72. Da's wel even van een andere categorie, maar in 2 vd 3 dingen hetzelfde als de 830:

3 cilinder? ;D

Welkom op 't Forum, Michiel.

Zoek een mooie T-5 met een lage km-stand en vervolgens zelf de LPG-installatie in (laten) bouwen. Bij bestaande LPG-auto's krijg je meestal hoge km-standen er gratis bij en je hebt all voordelen van een nieuwe installatie zoals bv. garantie.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Gafpa

Zie nu nog niets. Staat in Dui evt 1 uit '97 met een nieuwe injectie gasinstallatie van BRC. Ziet er zo op eerste oog gaaf uit!!!

Afstand vanuit mijn huis is alleen wel even zo ver dat ik er niet ff in een uurtje heen rij, ook al heb ik dan een Saab turbo ;D

V70geRwin

LPG in de Saab geen optie?

In DLD kun je goed shoppen voor 850/v70 benzine met lage km stand, importeren en gas erin laten zetten.
Heb je gelijk 2 jr garantie op de LPG handel (al rij ik nu zelf ook al een dik jaar probleemloos op LPG).