voorstellen V70 2.5T classic

Gestart door spycatcher, 22-07-2008 18:19:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spycatcher

hey,

zonet mjn eerste eigen volvo gekocht, een '99 V70 2.5T classic met volgende spec's :
Tropic Green Metallic Kilometerstand: 143.500 km
Exclusive- + Comfort- + Sports-line, achterspoiler, SC-901 + dolby surround, reservewiel 16', VV2 alarm, bagagerolhoes, roofrails + extra bagagedrager, lederen interieur beige, lederen versnellingspook, lederen stuur, zetelverwarming voor en achter, onderhoudsboekje.

foto'tjes volgen

Volvo Felipe

Hey,


Welkom op het forum en nog heel veel plezier met je roffel.


Volvogroeten.
:D ;D

V70geRwin

Welkom hier!
Veel plezier ermee.

Ron 123gt

Welkom!
Klinkt goed, kom maar op met die foto's! :D
Ron

993GT2

Welkom op het forum en we wachten meestal maar 24 uur op de foto's. Dan verwachten we wel dat ze erop staan ;)    ;D ;D

Veel plezier met je T
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

spycatcher

Hey, voorlopig snel nog de foto's van de vorige eigenaar :



bangelijk mooie kleur dat tropic green, op foto lijkt het wel blauw.....



en dan hieronder een foto van de kant die je het meeste zal zien  ;D



Paar dingen moet ik nog zeker doen : interieur (laten) reinigen, electrische ruit rechtsachter repareren en rammel in kofferdeur. Kleine probleempjes waarvoor ik hier op het forum al een hele boel oplossingen gevonden heb, waarvoor dank. Als er liefhebbers zijn in regio Brussel laat maar iets weten.

greets

arno





993GT2

#7
Mooie kar!!!

Het lijkt inderdaad meer op Nautic Blue Pearl op de foto's. Welke 3-cijfers staan er op het plaatje in de motorruimte? (rechterrijtje, 3e van boven) Als daar het getal 417 staat is het Nautic Blue Pearl

Veel plezier ermee maar dat zal wel lukken denk ik zo.

535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Vulk

Als je nog een goed adres wilt voor onderhoud aan uw Volvo niet zo ver van Brussel, stuur mij maar een berichtje.
Mooie wagen trouwens!

FelixB

hey, zelfs met VV2-alarm

hey
855R & C70 T5 cabrio automaat

MarcoV

Mooie auto met een heerlijke motor!
Kan aan mij liggen maar volgen mij is ie Nautic Blue Pearl ;D

MarcoV ;)

Teddy81

Hey, mooie auto.
Ik heb een aantal jaar in Brussel gewoond. Sint Pieters Woluwe in de buurt van Stockel.

En je auto lijkt inderdaad nautic blue pearl te zijn..... Maar ik kan het mis hebben! ;)

spycatcher

Citaat van: 993GT2 op 23-07-2008 08:00:10
Mooie kar!!!

Het lijkt inderdaad meer op Nautic Blue Pearl op de foto's. Welke 3-cijfers staan er op het plaatje in de motorruimte? (rechterrijtje, 3e van boven) Als daar het getal 417 staat is het Nautic Blue Pearl

Veel plezier ermee maar dat zal wel lukken denk ik zo.



kleurcode is 412, als je bij de wagen staat is het echt meer groen ondanks dat de foto's blauw geven (wij noemen dat hier appelblauwzeegroen)

AlbertJan