kwaliteit uitlaatspruitstukken Estate Services

Gestart door onnaj, 24-07-2008 09:07:48

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Waarschijnlijkt lekt of mijn uitlaatspruitstuk en deze wil ik dan vervangen door een nieuwe en ik vraag me af hoe de kwaliteit van de spruitstukken van estateservices zijn.

Rijdt er iemand rond met deze spruitstukken?

de boekhouder

Check waar je flex gedeelte aan vast zitzit: aan de kat of aan het spruitstuk. Bij die van ES. zit aan het spruitstuk en paste bij mij niet. Ze nemen niets terug.......
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

thuur

Citaat van: de boekhouder op 24-07-2008 10:22:51
.. Die van ES. .. paste bij mij niet. Ze nemen niets terug.......

Nou, ik heb toch regelmatig wat teruggestuurd omdat het niet paste, kreeg netjes telkens een nieuwe..

Gr :eusa_think:

de boekhouder

Blijkbaar was het spruitstuk met flex de enige versie die ze verkochten voor mijn 850 (10v); dit was wel de juiste versie (nr.) volgens Vadis maar paste niet. Ze wilden 'm niet terugnemen. Vandaar mijn opmerking. Overigens is dit wel mijn enige ervaring met ES.
@ Thuur: misschien krijg jij een vast klanten behandeling of ruil jij ?
In bovenvermelde situatie konden ze de juiste niet leveren; geld terug was niet mogelijk.....
(dd.)

onnaj

Maar naar ik aan mag nemen is de kwaliteit verder prima?

Thanks

razorx

Citaat van: onnaj op 24-07-2008 22:41:16
Maar naar ik aan mag nemen is de kwaliteit verder prima?

Thanks
Niet direct een antwoord op je vraag, maar je kan ook voor 2e hands gaan.
B.v. Elferink.

onnaj

CiteerNiet direct een antwoord op je vraag, maar je kan ook voor 2e hands gaan.

daar had ik ook al aan gedacht maar 2e hands of nieuw scheelt nog geen 100 euro over t algemeen en stel dat ik die 2e handse volgend jaar weer zou moeten vervangen dan koop ik liever een nieuwe.

de boekhouder

Ik heb het uiteindelijk laten lassen. Als je iemand kent die dat goed kan is dat misschien goedkoper.

Overigens zag het spruitstuk van ES er wel goed uit, zeker geen rommel !
(dd.)

thuur

Citaat van: de boekhouder op 24-07-2008 21:25:08
Blijkbaar was het spruitstuk met flex de enige versie die ze verkochten voor mijn 850 (10v); dit was wel de juiste versie (nr.) volgens Vadis maar paste niet. Ze wilden 'm niet terugnemen. Vandaar mijn opmerking. Overigens is dit wel mijn enige ervaring met ES.
@ Thuur: misschien krijg jij een vast klanten behandeling of ruil jij ?
In bovenvermelde situatie konden ze de juiste niet leveren; geld terug was niet mogelijk.....

Ik ben wel vaste klant en ja, als ik iets bestel dan ga ik niet op zoek naar iets anders als het eerste exemplaar niet past. Maar als ze maar 1 variant leveren begrijp ik dat de situatie anders is.

Gr ;)

Steggen

Ik heb het spruitstuk van "de boekhouder" overgekocht (bedankt nogmaals ;)). Heb het laten monteren door de dealer. Het paste perfect en heb er nu al ca 2000 km mee gereden. Het resultaat: auto rijdt stiller en geen trillingen meer bij het wegrijden. Het flex-stuk ziet er nog altijd prima uit. Dus mijn ervaring is in elk gevel zeer positief!