87H banden onder t-5

Gestart door S. Brouwer, 24-07-2008 23:31:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

S. Brouwer

Onder de 850 t-5 van m'n broertje heeft de bandenboer 4 nieuwe banden in de maat 205/50/16 87H gelegd.

Maar de H band heeft een snelheidsindex tot 210km/h, ik heb hem dan ook aangeraden morgen weer terug te gaan en de banden er weer onderuit te laten halen. En er een band met de snelheids codering onder te laten leggen.

Hij komt nog wel eens in Duitsland en gaat aankomend weekend naar Frankrijk, ik kwam namenlijk tegen dat je verplicht aan je coderingen moet voldoen.

Mijn vraag; is het wijs deze banden er onderuit te laten halen of maakt het weinig uit.

WYD

Er onderuit laten halen en goede monteren lijkt mij het verstandigst.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

UserID6342

#2
Maakt wel degelijk uit in vooral Dld !  Moet je geen grapjes mee maken, serieus niet.  Gewoon de banden eronder uit en goede laten monteren met een V of Z aanduiding erop.  En die bandenboer is een suffe kloot dat hij die toei eronder hangt.  Zou beter moeten weten...

S. Brouwer

zo dacht ik er ook over, vandaar dat ik hem terug gestuurd heb.

Hij belde mij net, ze hebben de banden er weer onderuit gehaald en een set goede banden gemonteerd.

Probleem weer opgelost.

UserID6342

Netjes, nogmaals domme actie van die bandenboer maar wel lekker snel en god opgelost; kun je het topic sluiten :)

S. Brouwer

Hij gaf aan dat hij niet wist dat die auto zo hard kan, zonder kosten zijn de banden dan ook nogmaals vervangen.