sinds paar dagen heb ik problemen met kookent water van mijn 850

Gestart door aragorn, 25-07-2008 16:00:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ludo

Citaat van: aragorn op 25-07-2008 22:02:34
ik heb de raad gevolgt van bonkolok heb radiyator door gespoelt en en klein calgon er in gedaan :) nu draait de ventilator terug

en dat allemaal in 9 minuten.  :eusa_clap:



;D

-D©©©L-

Citaat van: aragorn op 25-07-2008 22:02:34
ja mijn ventilator draait terug ik had problemen het draaide alleen als ik airco op zette en zonder airco ging dat niet ik heb de raad gevolgt van bonkolok heb radiyator door gespoelt en en klein calgon er in gedaan :) nu draait de ventilator terug

Heb je de fan andersom aangesloten dan ofzo ? Lijkt me niet handig.

Denk even aan de hoofdletters, punten en komma's. Zonder is het lastig leesbaar.

aragorn

ja handig manneke he , maar hij is OUT nooit meer en 850 voor mij staat te koop mensen die interesen hebben kunnen mij mailen want maandag heb ik mijn ander wagen fcb866@hotmail.com hij is te koop voor lief hebbers, mensen die er verstand van hebben

V70R-obert

Ha Aragorn, zou je meer over de auto kunnen vertellen, en wat je voor de auto wilt hebben? Lijkt me een goede auto toe. Heb je ooit wel eens problemen gehad met remmerij, schade of iets met de koeling? ;)

-D©©©L-

Misschien is het wel zoiets simpels als een scheur in het koelwater tankje of de dop daarvan. We zullen het nooit weten, na 1 dagje struktureel foutzoeken en een portie frustratie op het forum kotsen staat ie nu zonder vermelding van problemen te koop. hij is fijn.   :eusa_shifty:

aragorn

geen problemen buiten lpg is nu momenteel inorde, en ventilator , toch het is en wagen van 94 dus wie weet wat er nog te wachten staat hij heeft 253000km veel opties prijs zo menemen is 1900€

Philip850

Citaat van: -D©©©L- op 26-07-2008 19:38:09
na 1 dagje struktureel foutzoeken en een portie frustratie op het forum kotsen staat ie nu zonder vermelding van problemen te koop. hij is fijn. 

;D ;D ;D Briljant! Als een forumlid deze auto koopt ben ik nu al benieuwd naar het verslag.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Gunnar

De aanloop naar de advertentie maakt hem in ieder geval superaanlokkelijk :-)
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

UserID6342

Citaat van: Gunnar op 28-07-2008 21:28:58
De aanloop naar de advertentie maakt hem in ieder geval superaanlokkelijk :-)

:) Dat d8 ik dus ook, pak 'm er voor weinig bij, desnoods voor me vriendin, zie wel ff.  Heb een PBtje gestuurd, blijkt tie op Belgisch kenteken te staan (tenminste dat begreep ik uit het antwoord), dus voor mij dan absoluut niet interessant voor dat geld.