Dirk Visser stelt zich voor

Gestart door turbogat, 30-07-2008 18:41:58

Vorige topic - Volgende topic

turbogat

Hallo forummers,

Mijn naam is Dirk Visser uit Zoetermeer en ik ben sinds 1,5 jaar de trotse bezitter van een volvo 2.5T uit 1999.
Ik heb als gast al heel wat uurtjes lezend op dit forum doorgebracht en de nodige waardevolle info opgepikt. Ik merk dat de behulpzaamheid erg groot is en dat is erg prettig voor een technische n00b als ik.

Behalve de raamrubbers die elke keer omhoogkomen, de standaard vertrekprocedure bestaat o.a. uit het terugduwen van de rubbers  8),  en de achterruit rechts die niet meer omhoog of omlaag wil  is het een heerlijke auto waar ik nog lang van wil genieten.

Op korte termijn heb ik het plan opgevat om het motorblok eens goed schoon te maken, ik ben hier al voor gek versleten toen ik het plan bekend maakte  ;D

Volgend jaar staat een bezoek aan E.T. op het programma en zal hij hun powerstage 2 programma ondergaan. Geduld is een schone zaak maar lang niet altijd even makkelijk.

Groeten
Dirk Visser

V70 classic

Dat word een project topic dus  :eusa_whistle:
Enne welkom.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

993GT2

Welkom op het forum en laat maar komen die plaatjes van je T !!
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

walter leever

welkom hier,en je had vanmiddag toch plaatjes kunnen schieten? ::)

turbogat

Hallo allemaal,

De foto is gemaakt en staat al op imageshack.

Op dit moment ben ik verwoed aan het uitzoeken hoe ik het hierop krijg...

turbogat

walter leever

effe wachten,ben m'n vergrootglas aan 't zoeken ;D

MarcoV

Welkom hier met je nieuwe aanwinst, al weer zo'n lekkere 2.5T!
Wellicht spotten we elkaar wel een keer, ben regelmatig in Zoetermeer op bezoek bij moeders.

MarcoV ;)

turbogat

Dank jullie allen voor de hartelijke ontvangst...

Citaat van: MarcoV op 30-07-2008 19:37:55
Welkom hier met je nieuwe aanwinst, al weer zo'n lekkere 2.5T!
Wellicht spotten we elkaar wel een keer, ben regelmatig in Zoetermeer op bezoek bij moeders.

MarcoV ;)

Dat gaat zeker gebeuren  :)

rifwachter

Hallo Dirk,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Chris

Welkom hier! Zoetermeer, daar kom ik nog weleens (Golfbaan).. misschien spotten we elkaar nog.

Veel plezier van je T.

Groeten,
Chris

turbogat

Citaat van: Chris op 30-07-2008 21:21:26
Welkom hier! Zoetermeer, daar kom ik nog weleens (Golfbaan).. misschien spotten we elkaar nog.

Veel plezier van je T.

Groeten,
Chris

Hoi Chris,

Mijn collega's proberen me al een tijdje mee te krijgen naar de golfbaan dus wellicht tot daar...

barrel

Welkom op het forum, Dirk. Eindelijk een lid in de buurt!!
Je 2.5T ziet er goed uit :eusa_clap:
Wellicht is het mogelijk dat wij elkaar kunnen ondersteunen met wat technische problemen.
Ik woon praktisch om de hoek. (Nootdorp)
Het is natuurlijk altijd leuk om elkaar een keer te ontmoeten.
Ik hoor van je.
Menno
Goede vrienden zie je niet, zij staan achter je...

elianmars

Welkom hier, Dirk!

Groeten van de bezitter van een rookmachine, zo'n 10 kilometer bij je vandaan (Zevenhuizen)  ;D

turbogat

Citaat van: elianmars op 31-07-2008 01:22:24
Welkom hier, Dirk!

Groeten van de bezitter van een rookmachine, zo'n 10 kilometer bij je vandaan (Zevenhuizen)  ;D

Heee, dat is zeker in de buurt...ik toeter wel even als ik weer doorheen rijd.  ;D

Citaat van: barrel op 30-07-2008 22:26:19
Welkom op het forum, Dirk. Eindelijk een lid in de buurt!!
Je 2.5T ziet er goed uit :eusa_clap:
Wellicht is het mogelijk dat wij elkaar kunnen ondersteunen met wat technische problemen.
Ik woon praktisch om de hoek. (Nootdorp)
Het is natuurlijk altijd leuk om elkaar een keer te ontmoeten.
Ik hoor van je.
Menno

Ha die Menno,

Dat lijkt me een heel leuk idee. Een van de redenen waarom ik me hier aangemeld heb is om het een en ander op te steken van medeforummers. Dus graag..  :eusa_clap: