Niet nieuw, tijdje niet meer geweest, wel een nieuwe auto

Gestart door Frenz, 01-08-2008 00:05:55

Vorige topic - Volgende topic

Frenz

De automaat van mijn trouwe 850 heeft de geest gegeven, helaas  :(

Nu was ik toch al aan het kijken naar een iets versere en aangezien mijn onderhoudsman voorlopig geen kans ziet om er een andere automaat in te hangen, ben ik maar versneld op zoek gegaan naar een vervanger.

Bijna een V70 XC gekocht, maar ik kon de de vele verhalen van T5 rijders nog net iets te goed herinneren en met name dat ik er dus eigenlijk zelf ook zo een wilde (de 850 was een 20V)

Vanmiddag opgehaald, m'n nieuwe V70 T5, tja ik vond de 20V al geen stakker met die heerlijke sound, maar dit.........

97'er, 260K, zwart met beige leer, automaat, ECC, the works

voordat de gebruikelijke vragen om foto's komen (en die komen toch). Ik moet ze nog uploaden en daarvoor is het nu te laat kwa zin hebben, komt morgen....

De 850 is te koop overigens er komt een ruilautomaat in en de staat van de auto is verder prima, komt ook later (je kan "de historie" via mijn posts terugvinden, uiteraard ook als je hem met kapotte automaat wilt)

Frenz

993GT2

535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

MarcoV

Mooie V70 met een lekkere motor en mooie interieur!
Veel plezier er mee,

MarcoV ;)

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Marc O.

Citaat van: Frenz op 01-08-2008 00:26:12
toch maar wel dan  ;D

Verslavend he? ;D

Welkom terug. Erg mooie auto, gefeliciteerd en veel plezier ermee!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Frenz

zeer

ben bang dat de eerste tankbeurten vrij snel op elkaar zullen volgen...

*verzint weer een reden voor volgende rit*

overigens groot verschil in torsie stijfheid tussen 850 & V70 imho

)()()sT

Mooie wagen!
Veel plezier met deze T 5 (zonder streepje ;))

Taranis

Citaat van: Frenz op 01-08-2008 12:45:16
overigens groot verschil in torsie stijfheid tussen 850 & V70 imho

Veerpootbrug gemonteerd wellicht?

In ieder geval gefeliciteerd, erg mooie auto! Voor wat betreft kleurencombo idd ook de complimenten! Ben niet zo'n enorme fan van dat houtwerk (ondanks dat het in de R ook zit ::) ), maar ziet er erg smaakvol uit!  :eusa_clap:

Frenz

nope, de grap is dat ik in me 850 juist een veerpootbrug heb, maar zelfs nu de V70 stijver aanvoelt  & veel minder "kraakt" bij sneller bochtenwerk

Chris

Veel plezier met je nieuwe auto. Ziet er erg mooi uit..

Ritten verzinnen als je hem net hebt, dat herinner ik me ook nog wel. Eigenlijk is het amper minder geworden ;D

Groeten,
Chris

Misha

Citaat van: Frenz op 06-08-2008 22:11:01
nope, de grap is dat ik in me 850 juist een veerpootbrug heb, maar zelfs nu de V70 stijver aanvoelt  & veel minder "kraakt" bij sneller bochtenwerk
Leuk om te lezen.  :D
Mijn persoonlijke ervaring is ook zo, evenals die van anderen die wel eens in mijn S70 hebben gereden en uit een 850 komen. Vaak ook met lager onderstel en zo.
De S70 helt wat meer, maar lijkt vooralsnog inderdaad stijver, hoewel ik niet zou kunnen verklaren waarom dat zo zou zijn,
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het