Giel Bouwman stelt zich opnieuw voor

Gestart door gbb, 03-08-2008 23:33:46

Vorige topic - Volgende topic

gbb

Na een tijdje afwezig te zijn geweest stel ik me bij deze weer even voor.

Mijn naam is Giel Bouwman, inmiddels 21 jaar oud en sinds kort woonachtig in Groningen.
Alweer een tijdje geleden ben ik een aantal jaren lid geweest van het forum omdat mijn ouders respectievelijk een 850 estate 10v, 850 estate t5 en 850 sedan glt hebben gehad.
Toen die laatste is verkocht heb ik mijn profiel laten verwijderen maar nu ben ik terug met mijn eigen "oer" 850. Voor de 850 heb ik een aantal andere auto's gehad waaronder een saab, 2 alfa's en een bmw.

Omdat het 850-virus altijd is blijven hangen heb ik nu zelf 1 gekocht, een rode glt  met een kleine 340.000 km op de teller en net zoals de vorige 850's is daar ook bij deze niks van te merken.

Binnenkort maar even weer goed poetsen en dan zal ik wat meer fototjes schieten.
De roffel werkt weer verslavend dus ik hoop deze ouwe glt nog lang te kunnen rijden.. veel leuker dan die moderne rommel!

Greetz

Giel

Volvo Felipe

Hey Giel

Welkom terug en veel succes met je roffel

Volvogroeten

MarcoV

Welkom terug en veel plezier met je aanwinst!
Mooi rood is niet lelijk ;D

MarcoV ;)

FGG

Weer een rode oer-850 erbij! :eusa_clap:

Welkom op 't Forum, Giel.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

walter leever

welkom op 't forum,giel

veel plezier met de 850 ;D

jero

Hey Giel,

Ik heb een identiek exemplaar gehad '92er rood met lpg. Was een zeer fijne wagen, 2 jaar geleden verkocht
met +/- 320.000 op de teller.

993GT2

Welkom op het forum en veel plezier met je bijna-oldtimer ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

fearless

Blijf stoer een rooie 850 alter 1.
Mooie auto en mooie foto's.

Welkom hier.

Chris

Veel plezier met je oer-roffel! Leuke poetskleur ;D

En natuurlijk welkom op het forum :)

Groeten,
Chris

gbb

Bedankt voor de leuke reactie's!

Morgen ga ik de roffel goed schoonmaken en polijsten, zal dan gelijk even wat fototjes maken.

Klopt het trouwens dat ik nog geen pb kan versturen? Ik wil graag weer een forumsticker op de auto maar nadat ik een pbtje had verstuurd blijven zowel de out- als de inbox leeg.
Moet ik eerst een bepaald aantal berichten posten voordat deze functie werkt?

Thys

Allereerst van harte welkom hier! Wagen ziet er goed uit, inderdaad een dankbare kleur om te poetsen. Hoop dat je er veel lol van gaat hebben!

Je verzonden berichten worden niet automatisch opgeslagen, je kunt dit instellen, of handmatig doen door het vakje aan te vinken voor het verzenden. Dat er in je inbox niets zit zal zijn omdat je bericht nog niet beantwoord is :)

knoopie

welkom van uit gouda giel  :eusa_dance:
leuk dat je je weer aangemeld heb.....
:eusa_whistle: "vandaag is rood de kleur van je roffel"  :eusa_whistle:
veel plezier met poetsen en we zijn benieuwd of mooi rood niet lelijk is........

mazzzzzlllllll... ;)
richard

Jeff

Waar zijn de foto's van het poetsen Giel ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

RobbertC70

Please. de post polijst piccies??
Welkom Giel!

gr uit Breda