Forse schade aan S70 FOTO'S!!!

Gestart door MarcoV, 04-08-2008 11:50:36

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Volgende week gaat ie weer terug naar het schadebedrijf om de linker koplamp te vervangen!
Ook wordt de bumper even goed gesteld, die sluit nu niet goed aan op de koplampen en motorkap.
Gelijk haalt ie even twee dikke butsen uit het linker achterportier, is ie helemaal strak :eusa_dance:
Foto's als ie helemaal af is volgen,
bedankt voor de leuke reacties en het meeleven met dit project!

MarcoV ;)

Erik_M.

De S70 ziet er weer fantastisch uit !!,.......past trouwens ook wel goed bij je nieuwe optrekje.  :eusa_clap:

gRoet,
eRik

MarcoV

Citaat van: Erik_M. op 25-09-2008 08:31:52

De S70 ziet er weer fantastisch uit !!,.......past trouwens ook wel goed bij je nieuwe optrekje.  :eusa_clap:

gRoet,
eRik

Ja, de S70 komt wel beter tot zijn recht in deze buurt ;D

MarcoV ;)

forumuser

Hallo Marco,

je auto ziet er geweldig strak uit, ik hoop voor je dat ie bespaart blijft voor bird-sjips wat bij mijn S70(met dezelfde kleur) aardig
het glanzend strakke heeft verknald en mijn plezier dus ook.

Min S70 kan ook een een face-liftje gebruiken, ik vind de roosters in de voorbumper en de "knippers" erg stoer staan.
Zou je mij willen vertellen waar deze roosters en mooie knippers te koop zijn, dan ga ik dit zeker na-apen (sorry)
je kunt me evt een mailtje sturen op peter.beunderATzonnet.nl
Bedankt vast en groet,

Mede Volvo-liefhebber en 850 Clublid.
Peter.

Misha

Prachtig hoor. :eusa_clap:

Zo'n R voorbumper staat toch ook wel erg goed, jammer dat het zoveel geld is.. :-\
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

MarcoV

Citaat van: Misha op 19-10-2008 14:50:01
Prachtig hoor. :eusa_clap:

Zo'n R voorbumper staat toch ook wel erg goed, jammer dat het zoveel geld is.. :-\

Niet veel meer dan een standaard bumper in kleur ;D

MarcoV ;)