Alweer een Cruise Control vraag. Is een '92er voorbereid.

Gestart door Boeijke, 04-08-2008 22:20:16

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Ik weet dat diit het zoveelste topic over een cruise control is.

Maar wil eigenlijk weten of mijn 92er voorbereid is voor cruis control en zo ja hoe en waar ik dit kan zien.

Heb zo;n beetje alles over CC gelezen op dit forum maar ik weet het nog niet. Wel gelezen van latere modellen maar nog niet van de "oudjes".

Mocht het wel ergens staan heb ik het vast gemist  ::)

Willem

UserID6342

Staat genoeg op dit forum over en idd is een 92-er voorbereid.  Als je een complete set weet te scoren is het erin schroeven en het draait (mits setje uiteraard goed is)

Boeijke

Dat begrijp ik dat de set goed moest zijn. Maar had nog niks gevonden of dat ie voorbereid was/is. Wel van nieuwere types en dat er mensen de inbouw bij een '92er gedaan hadden.
Vandaar de vraag.

En bedankt voor het antwoord.

Willem

FGG

Ik kan me herinneren dat Marcel een keer op de kop in m'n auto heeft gehangen om iets bij het gaspedaal te bekijken en die kwam toen teleurgesteld boven. Betreft een 93-er GLT.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

UserID6342

Citaat van: FGG op 06-08-2008 16:24:50
Ik kan me herinneren dat Marcel een keer op de kop in m'n auto heeft gehangen om iets bij het gaspedaal te bekijken en die kwam toen teleurgesteld boven. Betreft een 93-er GLT.

Raar eigenlijk dat er dan zo veel verschillen toch nog inzitten.... Ik heb zelf ook zo'n setje besteld bij Boy Geenacker, en die vertelde me dat al de 850's waren voorbereid tot dat electronische systeem kwam.  En om eerlijk te zijn; ik vertrouw Boy als geen ander als er iemand is die onze auto's goed kent is hij het wel.

thuur

Citaat van: Dirk342 op 07-08-2008 07:39:17
Citaat van: FGG op 06-08-2008 16:24:50

Raar eigenlijk dat er dan zo veel verschillen toch nog inzitten.... Ik heb zelf ook zo'n setje besteld bij Boy Geenacker, en die vertelde me dat al de 850's waren voorbereid tot dat electronische systeem kwam.  En om eerlijk te zijn; ik vertrouw Boy als geen ander als er iemand is die onze auto's goed kent is hij het wel.

De ervaring leert dat de meeste opties in de meeste 850's zijn voorbedraad. Absoluut geen garantie dus.

De enige manier om het zeker te weten is om te kijken of de stekkers en kabels er liggen.

Gr ;)

Boeijke

Thys

thv. je richtingaanwijzer zit tegen de stuurkolom nog een extra witte connector die niet aangesloten is. Je kunt hierbij komen door met ik meen een lange Torx 15 het kapje onder het het stuur te verwijderen, deze zit met 2 schroefjes aan de onderkant van de stuurkolom.

Plaatje even geleend van Jak:

Kijk voor de rest van het verhaal even hier

Succes!

Boeijke

Dat plaatje kende ik idd. Zal wel eens kijken. Maar ik twijfelde een beetje omdat dat van een 94er is en ik een 92er heb. Vandaar de vraag. Maar toch bedankt zover voor de reacties.

Willem

Thys

Het systeem is uitwisselbaar tussen alter 1 en 2. In mijn ex-MY94 GLT zit een CC van een 92'er.

Thijs