Draagarmrubbers voorkant

Gestart door Domaso, 06-08-2008 10:52:30

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Volgens de dealer kan ik draagarmrubbers niet los bestellen terwijl ik op het forum heb begrepen dat het wel kan. Ik heb een 850 van 92.

Wie kan mij aan onderdeelnummers van losse rubbers helpen?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

FGG

Citaat van: Domaso op 06-08-2008 10:52:30
Volgens de dealer kan ik draagarmrubbers niet los bestellen terwijl ik op het forum heb begrepen dat het wel kan. Ik heb een 850 van 92.

Wie kan mij aan onderdeelnummers van losse rubbers helpen?

Ik heb ook begrepen dat bij de latere draagarmen de rubbers niet vervangbaar zijn. De latere draagarmen passen wel weer op de oudere modellen. Ik heb tot nu toe altijd de draagarm vervangen door het model van EstateServices. Kost 65 euro incl. BTW excl. clubkorting.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

Heb ik laten doen in november 2004. Op de opdracht staat: bussen vervangen, op de bon het volgende:
271631 BUS Aantal 1 Prijs 41,00 (ex BTW).

Ik weet dus niet zeker of het een set is, maar ik vermoed van wel. Ze staan niet meer in het bestelsysteem van de dealer zie ik..

Gr ;)

Emiel

Alle draagarmrubbers zijn los te vervangen, behalve de laatste versie van de V70.

Let wel op dat je bij de alu draagarmen het alu mee kan trekken als je het rubber eruit pers en bij de 'nieuwere' kan je de draagarm zelf vervormen met het erin en eruit persen. Zoveel kan het spul niet hebben.

Domaso

Ben dus toch voor "compleet" gegaan. Bij Estate Services: € 127 incl. verzenden en incl. clubkorting.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Emiel

Nieuwe type draagarmen?

Met de oude fusees druk je de aanslagplaatjes op de nieuwe type draagarmen kapot als je veel tegen de stuuruitslag aanzit. Even de knobbel die op het fusee zit vlak flexen.

ovlov 058

Citaat van: Emiel op 10-08-2008 11:54:38
Nieuwe type draagarmen?

Met de oude fusees druk je de aanslagplaatjes op de nieuwe type draagarmen kapot als je veel tegen de stuuruitslag aanzit. Even de knobbel die op het fusee zit vlak flexen.

Er kraakt vanalles als ik teneinde draai, met keren in een straat b.v., heeft dat hier mee te maken?

Weet niet wat er al vervangen is.

volvoc70T5

kwestie van de stuuruitslagpunten even invetten, dan is dat gekraak ook weg..

Ludo

Citaat van: volvoc70T5 op 10-08-2008 15:18:02
kwestie van de stuuruitslagpunten even invetten, dan is dat gekraak ook weg..

en dat lost het probleem van rotte rubbers of een brakke veerpootlager ook op. ???

razorx

Citaat van: Emiel op 10-08-2008 11:54:38
Nieuwe type draagarmen?

Bedankt Emiel,
kwam dit bij toeval tegen. En laten er nou net draagarmen van het nieuwe type het oude type gaan vervangen.
Yits