-

Gestart door Ludo, 24-02-2003 19:35:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johann

#45
Daar hebben we het nog wel eens over. :D

Ik heb hier een paar foto's staan.

Reitse

#46
Mooie foto's Johann (rare filenames maar mooie foto's). Mooi weer en mooie auto's..... :D
Jammer dat er rood zo ondervertegenwoordigd was maar Jack, in Lelystad ben ik er weer bij! ;) :D

martijn.

#47
terugweg was ook leuk,
RS6 -ik zwaar verloren.(235 km/h over A2)
s3 -ik net gewonnen .(hij alleen en wij met 4 man)

Was leuk uitstapje.
Mooie foto's.


s©ub@

#48
CiteerHeren het was gezellig.
Martijn, strakke bak!
Scub@, lekker trilding  ;) ;D

ik heb me laten vertellen dat je voor die service normaal gesproken moet betalen in de betere masagesalons  :-/ ;D  :-[ :P
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Raf

#49
het was echt een leuke namiddag. leuk jullie eens te ontmoeten en ik zie er al naar uit om nog eens samen te roffelen of zo. alleen breng ik de volgende keer wel mijn eigen 850 mee ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

Guido_Smit

#50
Voor een Mini-meeting was het zelfs Maxi-gezellig!
Wij hebben ook ''het weer'' gekregen wat wij verdienden  :).
Na een volgende redactie vergadering moet maar steeds een mini-meeting plaatsvinden.

Groeten: Guido

Erik_M.

#51
Citeer... en je hebt wat gemist Rogier!

twas gezellig en toch een hele behoorlijke opkomst hè heren?

volgende keer weer!

bij bovenstaande kan ik mij helemaal aansluiten !, Een goede opkomst, gezellige mensen, leuke verhalen en mooi weer. Om dat het weer zo goed was hebben we dus continue rond de auto's kunnen lopen, kunnen kijken onder motorkappen etc. etc.  Je kunt dus met recht spreken van een parkeerplaatsmeeting.  8)

Ook wat mij betreft, tot de voldende keer !

Groeten
Erik m.  




s©ub@

#52
hmmmmmmmmmm

erik; bij parkeerplaatsmeeting denk ik ff aan wat anders  :o

<grin>
maar twas inderdaad verrekte gezellig! volgende keer ff paar lijntjes trekken en we kunnen ook nog een parcour racen :)

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Erik_M.

#53
Citeerhmmmmmmmmmm

erik; bij parkeerplaatsmeeting denk ik ff aan wat anders  :o

<grin>

'k had al zo'n vermoeden   ;D , maar ik wilde hier eigenlijk mee aangeven dat we meer buiten rondom de Roffels gehangen hebben dan dat we binnen gezeten hebben.

Groeten
Erik M.




Walter

#54
Was idd errug gezellig, en over het weer mogen we niet klagen. Was best uit te houden in het zonnetje!

Ik heb ook nog wat foto's, voor de liefhebbers. Stuur me een mailtje en ik zal 'm replyen. Iemand duidelijke foto's gemaakt van de 780 van Raf's vader? Die zijn bij mij niet helemaal gelukt. Nou ja, gewoon niet eigenlijk... 450000 km (!)...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937