-

Gestart door Ludo, 24-02-2003 19:35:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ludo

-
-

Raf

#1
ik zal er zijn! mijn eerste clubmeeting :D
wie is er nog van zin om te komen? en hoe ga ik jullie dan herkennen (behalve aan de 850 dan ;D)?

dit ben ik:


Raf

ps: aan welke kant van de snelweg moet ik zijn? richting Tilburg of richting Breda?
De gustibus non disputandum est!

Zippo

#2
Kan dat niet dichterbij??
Bv in de buurt van Zwolle/Enschede?

Maarten  ;D

Reitse

#3
CiteerKan dat niet dichterbij??
Bv in de buurt van Zwolle/Enschede?

Maarten  ;D
Zwolle!  ;) :D
Maar iedereen die naar Breda gaat veel plezier gewenst!

Dreamer

#4
Zwolle please! Kunnen wel een bakje doen bij de Vrolijkheid, lekkere grote parkeerplaats en direct onderaan de snelweg.
Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.

reneetje

#5
Zwolle???? thuiswedstrijd!!!

BennieV70T

#6
nee ik wil arnhem ;D
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

ex_beamerman

#7
ff gas geven ???
Citeerzippo, mensen uit zwolle/enschede zijn ook welkom.
met zo'n snelle auto is dat toch maar effe gas geven en alweer stoppen.  
das minstens 2,5 uur rijden :-/.
geef mij maar dan maar zwolle!
greetz jhonn

rogier

#8
Wat is het doel van de meeting? Gewoon ff gezellig een bakkie doen of zo? Ik heb nog geen kennis gemaakt met jullie, dus dat zou wel leuk zijn.

Welke meetings zijn er nog meer binnenkort? Ik vindt niets terug op de kalender namelijk.

Dreamer

#9
Zo te zien mag Ria binnenkort wat bakjes koffie voor ons zetten. Wie is er voor een mini-meeting in April in Zwolle?
Alle hierboven gedane uitspraken zijn op persoonlijke titel.Gelijkenis met werkelijke personen dood of levend berust op toeval.Eventueel kwetsende uitspraken zijn niet als zodanig bedoeld.

trap

#10
Rotterdam dan?


enne....mogen niet/aspirant leden zich ook aansluiten?


Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

FelixB

#11
Hallo Ludo,

Goed initiatief!
Helaas kan ik die dag niet, mede omdat ik dan onze overwinning op PSV zit te vieren  ;D ;D ;D  .

Allen een gezellige dag gewenst, Felix
855R & C70 T5 cabrio automaat

rogier

#12
Leuk, ik laat nog wel even weten of ik kom.

Guido_Smit

#13
Ik kom in ieder geval ook en ben benieuwd of Martijn met zijn 850glt-R meegaat om te proeven.

Groeten: Guido.

s©ub@

#14
hmmzzzz... problemen oplossen zei je toch hè Ludo?  ;D

als je ff met een opleggertje langs komt rijden heb ik nog een hele leuke T5 om aan te sleutelen langs de snelweg  ;D

als ie rijd ben ik zondag zeker ff van de partij; is er iemand die clubstickers bij zich heeft? de nieuwe bolide is nog "maagdelijk kaal"

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!