[MINI-MEETING] 19/10/2003: Amsterdam A4 - edition III

Gestart door rogier, 01-09-2003 11:08:41

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Oktober meeting
De september meeting bij de VKB moet nog plaatsvinden, maar naar aanleiding van dit topic is er gelijk al weer een mini-meeting voor oktober ingepland.

Wederom op de parkeerplaats bij Van der Valk Hotel Schiphol, gelegen aan de A4. Als iedereen het een goed plan vindt, kunnen we gaan lunchen (dat was ook de aanleiding voor deze meeting).

INFO
Wat te doen?
zie woordenboek: mi-ni'meeting
1. bijeenkomst waarbij Volvo 850 & S/V/C70 berijders elkaar ontmoeten teneinde elkanders bolide te bewonderen, koffie te drinken en eventueel rond te toeren

Wanneer?
zondag 19 oktober 2003

Hoe laat?
13:00 uur

Waar?
A4 - parkeerplaats "Den Ruygen Hoek" bij Van der Valk Hotel Schiphol

* Afslag "Den Ruygen Hoek"
* voorbij de Shell rijden
* de parkeerplaats van het Van der Valk Hotel oprijden
* aan het einde van de parkeerplaats verzamelen

Vanuit richting Amsterdam moet je even keren bij de volgende afslag.

Als je interesse hebt, laat het even weten in dit topic.

Remy_W.

Ik heb zekers wel interesse :)

En als ik weer kan, kom ik ook zekers opdagen! :D
Talkin' bout adrenaline!

ackel

als ik niet hoef te werken ben ik zeer zeker van de partij  ;D, ik heb heb m,n 850 pas een paar maandjes maar wil niet anders meer had ik al jaren eerder moeten doen,dus ik kom zeker ff naar andere mooiere en snellere 850 gluren ben erg 850 g**l
groetjes :ackel

Gerrit1961

855-Champagne

hansiepansie

Ik moet al verstek laten gaan tijdens de bbq. maar naar de a4 kom ik zeker

Hans.
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70

Pim_V70T5

ik kom ook.  (helaas helaas er is iets tussengekomen en ben verhinderd ??? ??? )
Begrijp ik het goed dat we eerst gaan lunchen dan in dat geval stel ik het volgende voor:
Programma:
13.00 -13.30 uur verzamelen en kennismaken
13.30- 14.30 uur Lunch  
aansluitend blablabla of een stukje rijden (Amstelroute o.i.d.) wie geeft waar de voorkeur aan

Pim
sneller dan een nieuwe V70R

PieT111

Pim, je kan je werk niet loslaten zie ik, meteen alles strak in de planning ;D

Ik probeer er iig ook bij te zijn!
Busje komt zo!

Ben

Ik kom misschien stiekum wel ff om de hoek kijken. Durf die S60 er niet naast te zetten :-\

PieT111

Geen reden om je te schamen ;D, enkele andere S60's zijn je al voorgegaan!
Busje komt zo!

rogier

De S60 mag je er gewoon bij zetten, want het is geen officiele club meeting of zo!

Raf

en zelfs op clubmeetings (pick nick; waar vooraf veel ruzie over gemaakt is ;)) komt er al wel eens een S60 langs. maar dat is eigenlijk niet de bedoeling!

Raf

PS.
misschien moet er maar eens ergens een melding gemaakt worden van het verschil tussen club en mini-meetings.

mini meetings gaan dus uit van het forum! iedereen die hier (wel of niet :)) op het forum komt mag langskomen. zelfs Wez wel met zijn micra! ;D

club meetings zijn uitsluitend voor clubleden (uitzonderingen buiten beschouwing)
De gustibus non disputandum est!

rogier

Raf

ach ja Rogier,

alleen staat er bij mini-meeting niet voor wie en voor wie niet ;)
De gustibus non disputandum est!

Ben

Citaat van: S60-D5-NL op 03-09-2003 18:39:25
Ik kom misschien stiekum wel ff om de hoek kijken. Durf die S60 er niet naast te zetten :-\
Oeps, niet goed naar de datum gekeken. Heb een golftoernooi, dat mede dankzij Pim en PieT5 niet meer stuk kan. :D
Fijn dat hier niet gediscrimineerd wordt maar jullie zullen die hele mooie zwarte S60 dus nog een keer moeten missen. Volgende mini-meeting dan maar.