Hoe verwijder in de rugleuning?

Gestart door JorritV70, 07-08-2008 07:29:42

Vorige topic - Volgende topic

JorritV70

Hoe verwijder ik de rugleuning van de achterbank van een V70, ik ga van het weekend op vakantie :eusa_dance: met vriendin en hond, en heb de achterbank dus de komende drie weken niet nodig, maar de ruimte des te harder (ga je naar een warm land draag je 3 weken nauwelijks kleding en dan nog sleept ze kleding voor een jaar mee :eusa_wall:). Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de rugleuning er uit krijg, het zit gedeelte is geen probleem.

Alvast bedankt!

GRoet Jorrit 8)

-D©©©L-

Citaat van: JorritV70 op 07-08-2008 07:29:42
Hoe verwijder ik de rugleuning van de achterbank van een V70, ik ga van het weekend op vakantie :eusa_dance: met vriendin en hond, en heb de achterbank dus de komende drie weken niet nodig, maar de ruimte des te harder (ga je naar een warm land draag je 3 weken nauwelijks kleding en dan nog sleept ze kleding voor een jaar mee :eusa_wall:). Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de rugleuning er uit krijg, het zit gedeelte is geen probleem.

Alvast bedankt!

GRoet Jorrit 8)

Je kan de leuning normaal gesproken redelijk eenvoudig "uithaken".
Naast de leuning, bij de buitenste scharnierpunten zie je twee clips zitten. trek die iets omhoog (niet eruit, dat gaat niet).
Klap nu de linker helft van de leuning 45 graden naar voren en trek het geheel richting de clip (tegen de veerdruk in vasthouden). Nu kan ie daar omhoog langs de clip.
Aan de andere kant haak je hem van de scharnierpen af.
Voor de rechtse kant geldt het zelfde verhaal, alleen haak je de complete scharnierpen uit het rechtopstaande plaatje.

Ze kunnen een beetje tegenspartelen, maar dit is wel de methode.

suc6.

JorritV70

Hoi Marco,

bedankt voor de goede uitleg :eusa_clap:, hier had ik meer aan dan aan vadis!! Super :eusa_dance:.

Neemt niet weg dat ik het een .... systeem :angel: vind en dat er naar mijn idee mensen voor minder zijn vermoord :evil:. Ik ga weer opnieuw douchen

Heel erg bedankt!!

GRoet Jorrit

thuur

Volgens mij heb je er meer aan als je (eenvoudig) de bankzittingen verwijderd? Dan heb je een mooi vlakke laadvloer met ruimte achter de stoelen.

Gr ;)

hathü

Gaat ze mee doen aan een modeshow? ;D

JorritV70

@ Thuur; Ik heb ondertussen mijn tent (de waard) grondmat, slaapzakken, wind/zonne scherm voor de hond en nog wat spullen in de auto en ik heb ook weer een vlakke laadvloer :eusa_dance:.

@ Hathu; je zal het bijna denken ze is in ieder geval op alle denkbare en ondenkbare scenario's voorbereidt :eusa_wall:, en dan doet zich een gelegenheid voor en loop ik er naast in mijn campingkloffie :eusa_whistle:, ach ja het zal het ras wel zijn :angel:.

GRoet Jorrit

elmarconi

Citaat van: JorritV70 op 07-08-2008 21:36:05
@ Thuur; Ik heb ondertussen mijn tent (de waard) grondmat, slaapzakken, wind/zonne scherm voor de hond en nog wat spullen in de auto en ik heb ook weer een vlakke laadvloer :eusa_dance:.

En wat moet je ter plaatse het eerste hebben om op te zetten? Juist, het alleronderste deel van de vlakke laadvloer...

Tip: Laadvloer vlakmaken met haar kleren...
--
Autogas Inside . . .

razorx

Vrouwen?

Heerlijk!  ;D
Troost je, wij zijn afgelopen weekend vertrokken. Volledig voorbereid op een nieuwe golf oorlog.   ;)

JorritV70

Citaat van: elmarconi op 07-08-2008 22:20:55
Citaat van: JorritV70 op 07-08-2008 21:36:05

En wat moet je ter plaatse het eerste hebben om op te zetten? Juist, het alleronderste deel van de vlakke laadvloer...

Tip: Laadvloer vlakmaken met haar kleren...

Dacht je dat ik daar niet aan had gedacht :eusa_naughty:, eerst wil ze douchen van een hele dag in de auto zitten dan even ander kleding aan, dan eten en dan pas de tent opzetten, het ligt dus keurig op volgorde ;)

GRoet Jorrit

Ps het valt best wel mee hoor maar het is wel leuk om haar er mee te pesten  :angel: