Airco 850 vervangen

Gestart door Markkie, 07-08-2008 15:06:45

Vorige topic - Volgende topic

Markkie

Hoi,

Ik heb op aanraden van dit forum mijn airco bij ACP in Wateringen laten repareren. Reparatie heeft gisteren plaats gevonden en hij doet het geweldig !
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat (840,-- euro ) verdamper, droger vervangen, afstellen clutch, nieuwe drukschakelaar en afvullen etc. alleen mijn radio doet het niet meer maar dat komt wel goed ! Veel geld maar elders duurder !
Blijkt dat de airco het bij aanschaf al nauwelijks deed maar dat had ik als leek niet door, helaas.

Markkie

williewammes

Kreeg van mijn airco monteur de tip om de airco zo veel mogelijk aan te doen. Dat voorkomt problemen met de dure onderdelen van de airco.
Kost iets meer brandstof, maar scheelt je honderden euro's aan reparaties.

Groet,

Wiljen

markey

ik heb in mei ook airco laten repareren (verdamper,droger en condensor) bij ACP.
Toen ik de auto ophaalde deed de boardcomputer het maar half,heb de volgende dag maar het bovendeel van dashboard verwijdert en er was een draadje los van de voeding.
Maar voor het overige zijn het wel vakmensen daar.... ;D

Markkie

Altijd handig als je dat zelf handig bent......maar ik ben terug gegaan bij ACP zij hebben het radio en carkit probleem meteen netjes opgelost. Het was een stekkertje die los zat.

grt.
Markkie