Tom Tom Fun

Gestart door MJH, 07-08-2008 21:47:31

Vorige topic - Volgende topic

MJH

Voor de vakantie heb ik me een Tom Tom aangeschaft. Erg blij mee, en nu ik weer terug ben, ben ik natuurlijk meteen aan het spelen geslagen.

M'n roffel als splash screen, custom auto icoon etc.

Nu zoek ik - om het icoontje echt leuk te maken - een foto van een 850 estate van bovenaf. Bij voorkeur een beetje van achteren en het liefste rood, natuurlijk. Al kan ik best aardig inkleuren.  :)

Heeft iemand hier zo'n fotootje liggen? Anders klim ik morgen zelf even op de ladder. Iets anders gaafs mag natuurlijk ook.

Zie hier m'n huidige pogingen:

[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

face.flava

Die functie heb ik ook ontdekt. Ik wil inderdaad ook een keer een foto van boven maken, in tussentijd gebruik ik deze.....

bupozaanstad

TomTom is inderdaad een leuk speeltje, ik draai nu Navcore 8.011SE met een 8.05 kaart op mijn 720, dit is de versie van de veel duurdere 930 en het draait super, ook met RealVieuw rijbaanhulp. Heb het gister ook op de TT Go XL van de buur geinstalleerd en die is ok super tevreden, zelfs de oude TT one kan deze versie aan en heeft dan de software van de 930, is echt lachen rijbaanhulp en gesproken instrukties ( Volg de A16 richting Breda gedurende 12 kilometer, ipv van Ga recht door ) op elke tomtom.

face.flava

Effe een screenshot om je idee te geven hoe de plaatjes eruit gaan zien.

The Saint

Errug geinig! Ikke ook proberen.

De mijne staat op het pad voor mijn huis, vanaf het balkon kan ik dan mooi een fotootje van boven/achter maken.
No shirt no shoes, no pinball

face.flava

Citaat van: The Saint op 08-08-2008 11:39:04
Errug geinig! Ikke ook proberen.

De mijne staat op het pad voor mijn huis, vanaf het balkon kan ik dan mooi een fotootje van boven/achter maken.

Misschien zou je een extra mapje in je tomtom bestand moeten aanmaken, dat was bij mij wel nodig. Ik draai tomtom 7 op een HTC touch.

MJH

Waarschijnlijk is recht van achteren toch beter, heb net wel ff wat foto's van hoogte gemaakt, maar dat is ook niet alles.

Dit is het geworden:

Helaas ligt het ding altijd werkloos thuis. Ik ken de weg hier op m'n duimpje :)

( en weer een nuttig bestede lunchpauze )
[tr][td]

hathü

Ik heb een navman n20 kun je daar ook dit soort dingen in doen??

face.flava

Nou ik vind de foto best goed, misschien kan je een andere kleur ipv wit gebruiken. Je zou zelfs een andere tint rood kunnen proberen, dat heb ik nu ook.

FGG

Als ik de foto van Marc bekijk en de afbeelding van Karl zoals 't gaat worden lijkt me dat ie van nog iets hoger mag worden genomen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

face.flava

Citaat van: FGG op 08-08-2008 15:09:21
Als ik de foto van Marc bekijk en de afbeelding van Karl zoals 't gaat worden lijkt me dat ie van nog iets hoger mag worden genomen.

Inderdaad de hoek moet een beetje kloppen, best wel lastig te bepalen. Ik ga proberen om de foto van de 3 de verdieping te maken.

FGG

Citaat van: face.flava op 08-08-2008 15:28:52
Citaat van: FGG op 08-08-2008 15:09:21

Inderdaad de hoek moet een beetje kloppen, best wel lastig te bepalen. Ik ga proberen om de foto van de 3 de verdieping te maken.

Als dat niet hoog genoeg is kun je altijd je auto nog ingraven. ;D

MJH

Zo:

Als dit niet zinloos gepiel is, dan weet ik het ook niet meer...  ;D

Maar da's met wel meer lollige dingen zo...
[tr][td]

Marc O.

Grappig. Kan dat ook in TomTom 5 (TT Navigator 5.21 om precies te zijn)?
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Citaat van: MJH op 08-08-2008 19:58:38
Zo:
http://www.hesp.nl/volvo/tomtom1.gifhttp://www.hesp.nl/volvo/tomtom2.gif

Als dit niet zinloos gepiel is, dan weet ik het ook niet meer...  ;D

Maar da's met wel meer lollige dingen zo...

Ondernemers, altijd druk, weinig tijd, deadlines... :eusa_whistle: