Wel of geen letters op de achterklep

Gestart door Herminator, 08-08-2008 23:05:16

Vorige topic - Volgende topic

VolvoDeMio

Citaat van: Black Magic op 25-08-2008 21:53:08
Voor mij ook het liefst zonder letters alleen bij oudere auto's is de lak op de plaats waar de letters zaten meestal beter dan de rest zodat het nog steeds opvalt waar de emblemen gezeten hebben  :eusa_wall:

Aanvullend: Metallic lak heeft daar (in mijn ervaring) het minste last van.

b0nkolok

Vergeef me, maar om even wat te melden van mijn kant hecht ik aan de originele aanduidingen op de achterkant. We modificeren onze roffels toch niet om raadsels voor medeweggebruikers te verschaffen? En is het niet zo dat de nieuwe Volvo's er toch wat anders uitzien dan de onze? Er wordt al zo veel optisch veranderd bij andere wrakken!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

MJH

Ik heb ze vorige week van mijn rode 850 verwijderd en alles direct goed gepoetst. Als je goed kijkt, zie je het nog wel, maar zeker op het eerste gezicht is er niets te zien.

Het is idd mooier, maar dat komt ook omdat de letters inmiddels voor 90% zwart waren...
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

MICHEL306

Bij mij hebben ze er precies een uur opgezeten, samen met een recht uitlaatstuk is het nu raden waar ik precies in rij en dat is nou net wat ik wil.niemand kan zien dat het nu een gewone 2.5td is aan de achterkant. In de nabije toekomst distributie laten doen en dan een chippie er is...laat ze dan maar raden   :eusa_dance:

bassie81

Citaat van: MICHEL306 op 24-11-2008 18:15:24
Bij mij hebben ze er precies een uur opgezeten, samen met een recht uitlaatstuk is het nu raden waar ik precies in rij en dat is nou net wat ik wil.niemand kan zien dat het nu een gewone 2.5td is aan de achterkant. In de nabije toekomst distributie laten doen en dan een chippie er is...laat ze dan maar raden   :eusa_dance:

De zwarte rookwolk geeft voor de meesten wel een aardig indicatie.... :eusa_whistle:

Vertigo

wakker worden peter? ;)
Citaat van: pwassink op 24-11-2008 19:41:53
Citaat van: bassie81 op 24-11-2008 18:40:11
Bij mij hebben ze er precies een uur opgezeten, samen met een recht uitlaatstuk is het nu raden waar ik precies in rij en dat is nou net wat ik wil.niemand kan zien dat het nu een gewone 2.5td is aan de achterkant. In de nabije toekomst distributie laten doen en dan een chippie er is...laat ze dan maar raden   :eusa_dance:

De zwarte rookwolk geeft voor de meesten wel een aardig indicatie.... :eusa_whistle:

Anders t kromme eindstukje wel .   ;)

pwassink

Citaat van: Vertigo op 24-11-2008 19:46:50
wakker worden peter? ;)
Citaat van: pwassink op 24-11-2008 19:41:53
Citaat van: bassie81 op 24-11-2008 18:40:11
Bij mij hebben ze er precies een uur opgezeten, samen met een recht uitlaatstuk is het nu raden waar ik precies in rij en dat is nou net wat ik wil.niemand kan zien dat het nu een gewone 2.5td is aan de achterkant. In de nabije toekomst distributie laten doen en dan een chippie er is...laat ze dan maar raden   :eusa_dance:

Anders t kromme eindstukje wel .   ;)

Verhip, overheen gelezen ..

Mijn Nederig Excuus !!  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

MICHEL306

:angel:  ERG is uitgezet   chippie zit er inmiddels in.. :eusa_drool:

thuur

StefanCJ

Ik heb aan kale achterklep, en vind het toch net-niet. Ik heb het embleem Volvo en 850 van mijn groene sloopsedan gehaalt, maar hoe kan ik de embleempje netjes op de 850 plakken? Dubbelzijdig tape, lijm?

Groeten,
StefanCJ

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MICHEL306

ach  wel of niet  tis maar net wat je mooi vindt  persoonlijk hou ik van strak en kaal.... :eusa_whistle:

Marc O.

Citaat van: MICHEL306 op 28-01-2009 12:14:29
ach  wel of niet  tis maar net wat je mooi vindt  persoonlijk hou ik van strak en kaal.... :eusa_whistle:

Nee, ik houd er ook niet van als er op geschreven is  :eusa_shifty:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Rogers XC 70 2000

Citaat van: MICHEL306 op 28-01-2009 12:14:29

[inkopmodus aan] we hebben het hier toch nog wel over de achterklep he  ;D Dan hou ik namelijk juist wel van de originele cijfertjes en lettertjes. Als we het over een ander onderwerp hebben, dan moet ik toegeven dat ik ook wel van strak en kaal hou [/inkopmodus uit]

)()()sT

PLUS 1 :eusa_shifty:

Voor de rest sluit ik me aan bij je Roger.

Niet zoals die VW Polo (6N voor de kenners) die voor me stond, compleet met Audi-ringen en A2 - 1.6 erop  :eusa_liar: